عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر دولت بتواند مشکل بیکاری و رکود را مهار کند پیروز میدان رقابت ریاست جمهوری سال 96 خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده پیشین مجلس در گفت و گو با خبرآنلاین عملکرد دولت یازدهم را در کنترل نرخ تورم و ایجاد آرامش در جامعه در سه سال گذشته مثبت برشمرد.

وی مذاکرات هسته ای و دستاورد برجام را نیز یک اتفاق مثبت در کارنامه دولت یازدهم دانست و گفت: پس از تصویب برجام در زمینه صادرات و واردات و همچنین در خصوص استخراج نفت و فروش آن، گشایشی درکشور اتفاق افتاد اما نحوه عملکرد بانک های خارجی در پرداخت پول معاملات همچنان با مشکل روبروست و دولت ایران نتوانسته است آنطور که باید از این معاملات پولی دریافت کند.

ابراهیمی موضوع اقتصاد و اشتغال را از مسائلی برشمرد که همه مسئولین، حتی دولت و وزرا اذعان دارند دامن گیر جامعه امروز است و حل این مشکلات نسبت به هر مشکل دیگری در اولویت قرار دارد.

وی درباره جوسازی‌ها و شایعات در مورد یک دوره‌ای بودن ریاست جمهوری روحانی ابراز بی اطلاعی کرد و افزود: اگر دولت گام‌های خوبی در جهت رفع مشکل بیکاری و رکود بردارد پیشانی سفیدی پس از پایان 4 ساله دوره کار خود خواهد داشت و امکان پیروزی خود را در انتخابات ریاست جمهوری به شدت بالا خواهد برد.

216219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =