ماهانه یک پرواز عتبات عالیات در فرودگاه خرم آباد برقرار است

مدیر کل حج و زیارت لرستان از برقراری پرواز عتبات عالیات در فرودگاه خرم آباد در روز عید فطر امسال خبر داد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خسروی  در جلسه کمیته اجتماعی و فرهنگی ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان در سخنانی با اشاره به تثبیت پروازهای عتبات عالیات در فرودگاه خرم آباد اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده که تا پایان سال آینده ما شاهد تثبیت پروازهای عتبات عالیات فرودگاه خرم آباد به ۲۴ پرواز باشیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از برندها و امتیازات فرودگاه خرم آباد برقراری پروازهای خارجی آن است تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت های مدیریت ارشد استان، فرودگاه خرم آباد و شرکت هواپیمایی تابان توانسته ایم پروازهای عتبات عالیات را در فرودگاه خرم آباد تثبیت کنیم.

مدیر کل حج و زیارت لرستان با بیان اینکه هم اکنون ماهانه یک پرواز عتبات عالیات در فرودگاه خرم آباد برقرار است گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته یک پرواز به تعداد پروازهای عتبات عالیات فرودگاه خرم آباد در روز عید فطر امسال اضافه می شود.

خسروی با بیان اینکه هم اکنون شاهد اعزام ماهانه ۴۰ تا ۴۵ کاروان عتبات عالیات از استان هستیم گفت: هم اکنون استان لرستان در کربلا و نجف هتل اختصاصی برای زائران عتبات عالیات دارد که در این راستا شاهد ایجاد ۲۰ فرصت شغلی نیز بوده ایم.

وی بیان داشت: ما به دنبال این هستیم که هفته ای یک پرواز عتبات عالیات در فرودگاه خرم آباد برقرار کنیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =