برگزاری کارگاه آموزشی روانشناسی در محیط کار در شرکت توزیع برق استان سمنان

کارگاه آموزشی روانشناسی در محیط کار با حضور کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به اجرا در امد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدرّس این کارگاه آموزشی در این برنامه بیان داشت : اولین و اساسی ترین پایه شناخت و آگاهی و کسب مهارت، خودشناسی است .

دکتر زهرا تیمورنژاد با اشاره به این که زندگی نیاز به مهارت داشته و مدام باید آگاهی کسب کنیم گفت: قلب هر فرد متاثر از افکار اوست و آنچه که به انسان باز می گردد، به افکار او بستگی دراد.
وی با عنوان این که نیمکره چپ مغز انسان فقط حدود سه درصد امورات را در برداشته و قریب 97 درصد نیمکره راست مغز انسان کارائی دارد افزود: نیمکره چپ یادگیری اولیه را انجام می دهد و نیمکره راست آنها را ثبت می کند.
این مدرّس آموزشی اظهار داشت : برای آن که بر هیجانات درونی مسلط شده تا باعث شود آرامش درونی داشته باشیم، نیازمندیم تا برخی تکنیک ها را یادگرفته و مهم ترین آنها، کسب مهارت های زندگی و ارائه خلاقیت است .
وی با ابراز این که یکی از راه کارهائی که می تواند حافظه کوتاه مدت را تقویت کند تمرکز است یادآور شد : از دیگر روشهای کنترل حافظه کوتاه مدت ، حل مسئله و مشکل به صورت خلاقانه است .
وی با اظهار این که در هر یک دقیقه بیلیونها رشته فکر از افکار انسان می گذرد تصریح کرد: اگر رفتاری دارید که دوست ندارید، می باید افکار خود را تغییر داده و برای کاهش استرس ، در کارها می بایست موارد را اصلاح کنیم.
دکتر تیمور نژاد با تاکید بر این که تنها راه خطا نکردن این است که در هرکاری که انجام می دهیم فقط بر روی همان کار تمرکز کنیم گفت: راه شکست عادتها این است که یک مطلب خوب را جایگزین آن کرده و عادتهای بد را ترک نمائیم.
وی خاطر نشان کرد: انسان موفق مسئولیت صد درصد کارهایش را به عهده می گیرد و فرق افراد موفق و غیر موفق در پشتکار آنان است و هر فرد در اموراتش ، رهبر خودش است و می تواند خود را کنترل کند

 

کد خبر 546935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =