سیاست‌های دولت تدبیر را به خوبی در شهرستان کوهدشت اجرا می کنم

باسابقه‌ترین فرماندار ایران که فرماندار جدید کوهدشت شده است در گفت‌وگو با خبرنگار هومیان‌نیوز، گفت:«رویکرد دولت تدبیر، عقلانیت و دوری جستن از افراط و تفریط است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،نورمحمد فردی‌بیرانوند بیان داشت:«اعتدال و عقلانیت و درایت از ویژگی‌های بارز سیاست‌ورزی دکتر روحانی و دولت تدبیر است».

وی اظهار امیدواری کرد بتواند سیاست‌های دولت تدبیر را به خوبی در شهرستان کوهدشت در حوزه مسئولیت فرماندار اجرا کند.

فردی‌بیرانوند هم‌چنین از جمله کاندیداهایی بود که در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره‌چگنی شرکت کرد و نفر هفتم انتخاب مردم شد. وی در دولتهای هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی همواره فرماندار بوده است. از این رو به عنوان باسابقه‌ترین فرماندار کشور شناخته می‌شود.

وی می‌گوید:«مدیران موفق مدیرانی هستند که هم سلامت کاری داشته باشند و هم بتوانند از عهده مسئولیت سپرده شده بربیایند».

کوهدشت در عرصه سیاست‌ورزی نیروهای سیاسی از جمله حساس‌ترین شهرهای استان و کشور محسوب می‌شود. در انتخابات اخیر طیف اعتدالگرای الهیار ملکشاهی که مورد حمایت بخشی از اصلاح‌طلبان به سرکردگی اسماعیل دوستی بود پیروز انتخابات شد. دومین بار پیاپی است که ملکشاهی پیروز رقابت‌های انتخابات مجلس می‌شود.

فردی‌بیرانوند تجربه فرماندار بودن شرق، غرب و جنوب غربی استان تهران را نیز در کارنامه خویش دارد. وی هم‌چنین فرماندار ایذه، بندر لنگه، باغ‌ملک و شادگان بوده است. وی را برخی آگاهان سیاسی عمل‌گرای میانه‌رو می‌دانند.

مهرماه 93 بود که محمدکرم محمدی به‌عنوان سرپرست فرمانداری کوهدشت منصوب شد. او انتخابات اسفندماه 94 را برگزار کرد اما اواسط فروردین‌ماه 95 برکنار شد. احسان جهانیان که مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری بود به کوهدشت فرستاده شد تا سرپرستی فرمانداری کوهدشت را در نبود محمدی بردوش بگیرد. انتخابات اخیر مجلس در کوهدشت با اعتراض قانونی محمدی آزادبخت که باخته بود همراه شد زیرا او اعتقاد داشت تخلفاتی در اجرای انتخابات در کوهدشت وجود داشته است. در نهایت شورای نگهبان صحت انتخابات کوهدشت را تأیید کرد.

حالا جهانیان دوباره به استانداری و منصب مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری بازمی‌گردد و فردی‌بیرانوند سکان فرمانداری کوهدشت را برعهده می‌گیرد. آیین معارفه (معرفی) فردی‌بیرانوند صبح پنجشنبه 27 خردادماه در فرمانداری کوهدشت برگزار شد. وی متولد 1337 خرم‌آباد است.

هومیان نیوز/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =