تیم ملی آلمان مقابل لهستان به تساوی 0-0 رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دو تیم آلمان و لهستان در حالی دومین بازی خود از گروه سوم رقابت های یورو را برگزار کردند که پیش از این مسابقه تیم ملی ایرلند شمالی به برد ارزشمند 2-0 مقابل اوکراین رسید. آلمان ها در بازی اول مقابل اوکراین و لهستانی ها مقابل ایرلند شمالی به برتری رسیده بودند و هر دو در حالی که 3 امتیاز داشتند، می توانستند با پیروزی در این بازی صعود خود به دور بعد را تقریبا قطعی کنند. یکی از تغیرات در ترکیب تیم ملی آلمان نسبت به بازی اول، حضور هوملس از ابتدا در ترکیب ژرمن ها بود.

آلمان بازی را در نیمه اول و از همان ابتدا در اختیار گرفت ولی چندان موفق به خلق موقعیت روی دروازه لهستان نشد. در مقابل لهستان هم چند بار وارد محوطه جریمه حریف شد و بی دقتی مهاجمان این تیم باعث شد که موقعیت های خوب شاگردان ناوالکا یکی پس از دیگری از دست برود. آلمان ها در این دیدار اصلا در حد یک مدعی قهرمانی ظاهر نشدند و آن شور و هیجان همیشگی را از خود نشان ندادند. بازی ضعیف ماریو گوتزه یکی از نکاتی بود که مثل بازی اول در ترکیب آلمان شدیدا به چشم می خورد.

در نهایت بازی دو تیم با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا اولین تساوی 0-0 جام رقم بخورد. این نتیجه باعث شد که کار تیم ها در این گروه خیلی حساس تر شود. در جدول این گروه تیم های آلمان و لهستان 4 امتیازی، ایرلند شمالی 3 امتیازی و اوکراین بدون امتیاز هستند.

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =