در پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) شهروندان همدانی بیش از گذشته به پایگاه ها و دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مراجعه کرده و با اقتدا به کریم اهل بیت ، کمک های خود را به این پایگاه ها اهدا کنند.

به گزارش خبر آنلاین از همدان ؛ پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان که سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر بود با اعلام مطلب فوق افزود: مردم همدان سال گذشته بیش از 100 میلیارد ریال به ایتام تحت پوشش این نهاد کمک کردند .

وی خاطرنشان کرد: بیش از پنج هزار یتیم نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) قرار دارند که به آنها خدمات رسانی می شود.

ترکمانه افزود: کمک 100 میلیارد ریالی سال گذشته مردم همدان به ایتام، اگر چه بسیار قابل تقدیر است اما با توجه به سطح نیاز مردم مناطق محروم این استان کافی نیست.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، رساندن کمک ها و مشارکت های مردمی به محرومان و نیازمندان جامعه را از مهمترین اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال های پس از انقلاب دانست و گفت: دفاتر و پایگاه های کمیته امداد در حسینیه ها و مساجد همدان در تمامی ایام ماه مبارک رمضان به ویژه در شب های قدر آماده دریافت کمک های روزه داران است.

ترکمانه تاکید کرد: با توجه به اینکه همدان به دارالمومنین معروف است زیبنده این شهر نیست که محرومان گرفتار و نیازمند داشته باشد.


از سال 1378 طرح اکرام ایتام در سطح کشور پایه گذاری شد و چون این طرح برگرفته از دیدگاه های مذهبی و یتیم نوازی حضرت علی(ع) است از 15 تا 21 ماه مبارک رمضان به نام هفته اکرام نامگذاری شده است.

لازم به ذکر است 48 هزارو 50 خانوار در قالب 90 هزار و 595 نفر از خدمات مستمر کمیته امداد استان همدان بهره مند می شوند و خدمات موردی این نهاد به 13 هزارو 862 نفر ارایه می شود

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =