جانمایی تأسیسات و تجهیزات فنی آزادراه شهدای البرز رو به تکمیل است

بخش عمده ابنیه فنی در آزادراه شهدای البرز(آزادراه شهید همت-کرج)تکمیل شده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از واحد خبر اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، ابوالفضل فانی در حاشیه بازدید استاندار البرز و هیات عمرانی، از آزاد راه شهدای البرز، با اعلام این خبر اظهار داشت: کار ساخت تعداد زیادی از پل های آبرو در مسیر بزرگراه شهید همت که دارای قابلیت ترافیکی نیز می باشند اتمام یافته و عملیات اجرایی پل های خاص نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت یک دستگاه تونل دوقولو نیز که اصلی ترین بخش باقیمانده پروژه قلمداد می شود رسماً از اوایل هفته آینده با حفاری دهانه ورودی آغاز خواهد شد و بخشهایی از ساخت گالری تونل هم اکنون روبه اتمام می باشد.

فانی گفت: چنانچه مطابق برنامه پیش بینی شده اموراجرایی اتمام یابد در آینده نه چندان دور می توانیم شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

مدیر کل دفتر فنی استانداری البرزبا اشاره به اینکه پیگیریهای صورت گرفته به واسطه تاکید استاندار محترم دستورات جناب آقای دکتر معصومی(معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری )سبب شد تا جهش قابل ملاحظه ای در پیشرفت پروژه حاصل گردد، افزود: پیشرفت این طرح عظیم ملی طی چند ماه اخیر به میزان دوبرابر رشد داشته است و انتظار می رود تا با اهتمام ویژه مسئولین امر و مرتفع نمودن موانع و مشکلات مالی این پروژه، سیر صعودی پیشرفت آن ادامه یابد.

گفتنی است،مدیرکل دفتر فنی استاندار روز چهارشنبه نیز در رأس تیم عمرانی استانداری از فرایند تکمیل آزاد راه شهدای البرز بازدید داشت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =