هوای ناپاک همدان 24 بیمار قلبی و 13 بیمار تنفسی را راهی بیمارستان‌ کرد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با بیان اینکه شهرستان اسدآباد بالاترین میزان آلودگی را داشت، افزود: کبودراهنگ و همدان نیز بعد از این شهرستان بیشترین آلودگی را داشتند.

به گزارش خبر آنلاین از همدان ؛ حبیب معصومی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی این شهر طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: به خاطر ورود ریزگردها به استان و افزایش ناراحتی‌های تنفسی و قلبی که از 25 تا 28 خردادماه اتفاق افتاد 24 بیمار قلبی و 13 بیمار تنفسی که شرایط حادی داشتند توسط عوامل اورژانس 115 همدان به بیمارستان‌های استان منتقل شده‌اند.


وی خاطرنشان کرد: البته سایر شهرستان‌های استان نیز در معرض آلودگی قرار داشتند چراکه وقتی آلودگی وارد استانی شود همه جا را در بر خواهد گرفت.

معصومی ضمن اینکه از مردم خواست از انجام فعالیت‌های بدنی به ویژه پیاده‌روی در فضای باز خودداری کنند، افزود: بهتر است سالمندان، بیماران قلبی ـ تنفسی، کودکان و زنان باردار تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

وی افزود: این وضعیت تا فردا همچنان ادامه خواهد داشت پس افراد مراقب سلامتی خود باشند تا دچار بیماری به خصوص ناراحتی قلبی و تنفسی نشود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =