ملایر میزبان بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان

امور اجرایی ابن جشنواره به هنرمندان و انجمن نمایش ملایر سپرده شده و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها نقش مدیریتی و نظارتی داشته و بر استعدادیابی و استفاده از چهره‌های جوان در آثار نمایشی، تأکید شده است

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از ملایر ؛ غلامرضا جمالی زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر از میزبانی شهرستان ملایر در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان خبر داد.

وی که در نشست مشورتی با کارگردانان و پیشکسوتان تئاتر ملایر سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: این دوره از جشنواره تئاتر از 20 تا 25 شهریورماه در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این نشست را گسترش همکاری و همراهی هنرمندان با اداره در انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری به ویژه هنر نمایش عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف اساسی در برگزاری این جشنواره، استفاده از ظرفیت و توان بالای هنرمندان نمایش در امور اجرایی و کمیته‌های آن است.

جمالی‌زاده تصریح کرد: با توجه به میزبانی ملایر باید آثار نمایشی که از ملایر به این جشنواره راه می‌یابند، از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد تا دچار مسائل حاشیه‌ای نباشیم و آثار با قدرت پذیرفته شوند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر تاکید کرد: تمام ظرفیت‌های اداره ارشاد و سالن‌های نمایش و قسمت‌های اداری مجتمع‌ها در اختیار گروه‌های نمایشی است و در صورت مواجه شدن با کمبود فضای تمرین حاضریم برابر درخواست گروه‌های نمایشی برای استفاده از سالن‌های دیگر ادارات با آنها هماهنگی لازم را داشته باشیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =