ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشف یک جسد با گذشت دو روز از حادثه انفجار شهران خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: حدود حوالی ساعت 16 امروز عوامل مترو در تماس با آتش نشانی از احتمال کشف جسد فرد مفقودی در حادثه انفجار شهران خبر داده و درخواست کمک کردند که گروه نجات هشت به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه عوامل آتش نشانی، اقدام به آواربرداری از محل مذکور کردند اظهار کرد: مدتی بعد جسد جوانی حدودا 23 ساله که در زیر آوار مانده بود کشف شده و به سطح زمین منتقل شد.

ملکی با بیان اینکه به دلیل شرایط فیزیکی امکان تشخیص ملیت این کارگر وجود ندارد، گفت: پس از تحویل جسد این کارگر به عوامل شهرداری، آتش نشانان محل را ترک کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: محل همچنان در دست عوامل مترو است و در صورتیکه نیازی به کمک آتش نشانی وجود داشته باشد مجددا در محل حاضر خواهیم شد.

جسد کشف‌شده در شهران مربوط به کارگر افغانستانی است

تسنیم نوشت: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: کارگری که دقایقی پیش جسد آن در حادثه انفجار شهران پیدا شد، افغانستانی است و جست و جو برای یافتن کارگر مفقودی دیگر ادامه دارد.

اقبال شاکری اظهار داشت: با تلاش مأموران آتش‌نشانی جسد یکی از کارگران مفقود شده در حادثه انفجار شهران در جریان آوار برداری تونل در حوالی آبشناسان پیدا شد؛ وی جوانی 23 ساله و افغانستانی بود.

وی ادامه داد: تلاش برای یافتن دومین کارگر مفقود شده که راننده بیل مکانیکی و ایرانی بوده است ادامه دارد.

 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =