قهرمانی کلیولند در NBA در حضور گواردیولا و با بلیت های 170 میلیونی!

لبرون در این مسابقه توانست با 27 امتیاز و 10 ریباند ستاره مسابقه باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ماراتن فینال NBA سرانجام با قهرمانی کلیولند به پایان رسید. این تیم موفق شد در فینال هفتم گلدن استیت قهرمان فصل گذشته رقابت ها را با نتیجه 93 بر 89 آن هم در زمین حریف شکست دهد. خیلی از چهره های معروف برای تماشای این مسابقه از سرتاسر دنیا به آمریکا رفته بودند. گواردیولا سرمربی جدید منچستر سیتی همراه با پسرش به این کشور رفته بود و در پایان مسابقه توانست عکسی از پسرش در کنار لبرون جیمز ستاره بی چون و چرای مسابقه بگیرد.
لبران در این مسابقه توانست با 27 امتیاز و 10 ریباند ستاره مسابقه باشد. کایر اروینگ همبازی او هم 26 امتیاز به دست آورد. ایموند گرین بازیکن گلدن استیت هم با کسب 32 امتیاز عملکردی درخشان داشت.
بلیت های مسابقه با قیمت های نجومی فروش رفت. قیمت بهترین صندلی های سالن به 50 هزار دلار می رسید که یک رکورد برای خود بود. تا به حال سابقه نداشته بلیت یک مسابقه ورزشی با چنین قیمتی به فروش برسد.
کلیولند قهرمان خود را مدیون لبران جیمز است. این تیم در 4 مسابقه اول 3 بر یک از گلدن عقب بود ولی لبرون جیمز با درخشش خود باعث شد تا کلیولند در 6 مسابقه 3 بر 3 با این تیم مساوی شد. او در بازی بامداد امروز هم ستاره تیمش بود و نقش کلیدی در برد داشت.

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =