رونی کلمن؛ قهرمان اسبق بدنسازی جهان، قرار بود در اردیبهشت سال گذشته در همایشی در تهران شرکت کند، ولی به دلایل این همایش لغو شد و هنوز پول واریزی برخی از داوطلبان این همایش برگشت داده نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از زمانی که همایش و برنامه های رونی کلمن در ایران لغو شد، تعدادی از اشخاص فعال در رشته بدن سازی که می خواستند در این برنامه ها باشند، گلایه کردند که وجوه واریزی آنها برگشت داده نشده است.
نجفی، مدیربرنامه های تدارک دیده شده برای رونی کلمن، پیش از این به سرویس مشکلات مردم اعلام کرده بود 80 درصد این اشخاص پولهایشان را پس گرفته اند (اینجا) ولی هنوز تعدادی از این افراد می گویند با وجود گذشت بیش از یک سال از لغو همایش کلمن، هنوز وجوه خود را پس نگرفته اند.
یکی از این اشخاص با فرستادن تصویر فیش پرداختی خود به خبرنگار خبرآنلاین گفت: هنوز فدراسیون پرورش اندام وجه 680 هزار تومانی که ما واریز کرده بودیم را پس نداده و هر روز به بهانه های مختلف سعی دارد عودت این وجوه را به تاخیر بیندازد.

این فعال رشته ورزشی بدنسازی با گلایه از نحوه برگزاری همایش رونی کلمن گفت: حالا این سوال مطرح است چرا با وجودی که فدراسیون بدنسازی مجری برنامه دعوت از کلمن و همایش بدنسازی با حضور او بود، باید متقاضیان وجوه خود را به حساب یک شرکت خصوصی می ریختند؟ چه کسی پاسخگوی تاخیر یکساله در عودت وجوه است؟
نجفی مدیر برنامه رونی کلمن در این باره توضیح داد: این حرفها صحیح نیست.ما از 134 نفر ثبت نام کرده بودیم و تقریبا 95 نفر پولی را که داده بودند، پس گرفته اند. درست است خسارت خوردیم ولی این ربطی به موضوع پول مردم ندارد. این خبر که پول مردم را پس نمی دهند، کذب است.

او در پاسخ به این سئوال که چرا پول بقیه افراد را پس نمی دهید، گفت: تقریبا می شود گفت 80 درصد جمعیت پولشان را پس گرفته اند. مابقی هم که مانده اند، یا فیش واریزی خود را به فدراسیون فاکس نکرده اند یا در نوبت مانده اند و اگر نوبتشان برسد، تا امور مالی بررسی کند، پرداخت می کنیم.
نجفی در ادامه با اشاره به اینکه "روزی تنها می شود وضعیت 3 نفر را بررسی کرد و پول پرداخت، گفت: اینکه بگوییم پولی پرداخت نمی شود، دروغ است. از همان روز هم گفتیم فیشهای واریزی را برای ما فکس کنیم، اطلاعات را کامل در اختیار مردم قرار داریم و ثبت نام کنندگان هم فیش ها را فکس کردند و ما هم شروع کردیم مبالغ را پس بدهیم.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =