استاندار البرز رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و میزان رضایتمندی از مسئولان را ملاک و شاخصه ای متقن برای ارزیابی سطح عملکرد مسئولان دانست.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،"سیدحمیدطهائی" با بیان این مطلب در جمع فرمانداران و مدیران استان اظهار داشت: حل و پیگیری مشکلات مردم باید در اولویت کاری مسئولان استان قرار داشته باشد.
وی با تأکید بر تداوم دیدارهای مردمی مسئولان و رسیدگی به دغدغه های آنان تصریح کرد: با میزان رضایتمندی مردم می توان عملکرد مسئولان را بر کفه سنجش و ارزیابی قرار داد.

استاندار البرز همچنین با متذکر شدن ضرورت رفع موانع بروکراسی اداری گفت:مشکلات مردم نباید با خلاء های سیستم بروکراسی گره بخورد و مانعی شود بر دیگر مشغله های مردمی که به دستگاه ها مراجعه دارند.

وی عدم پاسخگویی بموقع به مردم را از مولفه های مهم در عدم رضایتمندی از عملکرد مسئولان دانست و گفت: این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد و اگر مراجعه ای به دستگاه ها می شود مسئولان موظف به پاسخگویی بموقع در عین پیگیری رفع مشکل باشند.

استاندار البرز بازدیدهای مسئولان از روند ارائه خدمات دستگاه های زیر مجموعه را نیز مهم خواند و افزود: ضرورت دارد که مدیران کل از حوزه های مرتبط کاری بازدید داشته باشند تا روند اجرای امور را رصد و ارزیابی کنند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =