۰ نفر
۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۸

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 42 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند، گفت: برای آزاد کردن این 42 نفر مبلغ 2.5 میلیارد تومان بدهی آنها پرداخت شد و شکات نیز از 600 میلیون تومان طلب خود گذشت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ یدالله روحانی‌منش، مدیر عامل ستاد دیه استان که در مراسم جشن گلریزان با هدف آزاد کردن زندانیان جرائم مالی غیر عمد سخن می گفت با اعلام مطلب فوق و با اعلام اینکه سال گذشته 192 زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند، افزود: سال گذشته مبلغ 13 میلیارد و 900 میلیون تومان از سوی خیرین برای آزاد کردن زندانیان جرایم غیر عمد و مالی به ستاد دیه داده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با تاکید بر اینکه ستاد دیه برای اخذ رضایت از شکات نیز دعوت می‌کند، یادآور شد: در این مدت شاکیان نیز از رقم 5 میلیارد و 500 میلیون تومان از طلب خود گذشت کردند.

وی تصریح کرد: ستاد دیه در تعامل با بانک‌های استان شرایط را برای پرداخت 3 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌ها فراهم کرد و بانک‌های استان نیز با پرداخت این رقم در امر نیک، آزاد کردن زندانیان سهیم بودند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =