استاندار چهارمحال و بختیاری:عده ای زیر سوال بردن خدمات دولت را نشانه وحدت می دانند

ایرنا نوشت ، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخی فکر می کنند با تخریب و حمله به عمکلرد دولت و زیر سوال بردن عملکرد دولت در عرصه های مختلف، می توانند به وحدت برسند.

قاسم سلیمانی دشتکی، در ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:کسانی که تریبون های رسمی را در اختیار دارند، نباید بدون اطلاعات کارشناسی، نسبت به تخریب دولت اقدام کنند.
وی تأکید کرد: دامن زدن به مباحث چندقطبی، تنها منجر به کاهش روند توسعه و پرداختن به مسایل حاشیه ای می شود.
سلیمانی دشتکی افزود: برای داشتن وحدت، همدلی و همزبانی باید از شعار دادن فاصله گرفت و به صورت عملی وارد میدان کار و فعالیت شد.
سلیمانی،در بخش دیگری از سخنان خود خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در تعطیلات مختلف را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: البته هنوز برخی نقاط گردشگری استان مانند آتشگاه، دزداران، دوپلان، دورک و شیخ علیخان همچنان با کمبود امکانات مورد نیاز مواجه است.
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تقویت بخش خصوصی به منظور خدمات رسانی به گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در این مناطق و حتی مناطق برخوردار نقش مهمی در ارتقای رضایتمندی مسافران دارد.
وی اضافه کرد:اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری باید با نظارت و کنترل بر نحوه فعالیت بخش خصوصی در مراکز گردشگری و تفرجگاه های استان، نسبت به بهبود خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان اقدامات لازم را انجام دهد.
سلیمانی دشتکی عنوان داشت: تقویت خانه های مسافر، مجتمع های گردشگری، هتل ها، مسافرخانه ها، مراکز اقامتی، سفره خانه های سنتی، اردوگاه ها و سایر مراکز خدمات رسان در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.
وی اظهار کرد:ارائه راهکارهایی برای افزایش درآمدزایی مردم و تعادل درآمد و هزینه در نقاط مختلف، باید به عنوان برنامه ای اولویت دار از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در دست اقدام قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باید در نقاط گردشگری که قابلیت خدمات رسانی از سوی دولت و بخش خصوصی وجود ندارد، از ظرفیت جمعیت هلال احمر استفاده و بهره گیری کند.
وی بیان کرد: انجام پیش بینی های لازم به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی در زمان تعطیلات به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری نیز مورد توجه قرار گیرد.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان چهارمحال و بختیاری باید نسبت به فراهم کردن زیرساخت ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان اقدامات لازم را انجام دهند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز گفت: با توجه به نزدیک بودن تعطیلات عید سعید فطر و افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی در این استان، تدابیر لازم به منظور ارتقای خدمات رسانی به مسافران اندیشیده شده است.
بهمن عسگری سوادجانی عنوان کرد: به همین منظور 9 مرکز رزرواسیون و اطلاع رسانی در نقاط ورودی به چهارمحال و بختیاری فعال می شود.
وی اظهار داشت: نرم افزار راهنمای گردشگر و اطلاعات ضروری چهارمحال و بختیاری، در بدو ورود مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به این استان، بر روی گوشی تلفن همراه آنان نصب خواهد شد.
رئیس کمیته امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری هم گفت: 29 پایگاه برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان آماده شده است.
محمدعلی فروغی خاطرنشان کرد:در این پایگاه ها 24 دستگاه آمبولانس، 15 دستگاه خودرو نجات، 9 دستگاه موتورسیکلت و تجهیزات مورد نیاز برای اسکان و تغذیه اضطراری موجود است.
وی افزود: تیم غواصی و نجات غریق جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری نیز در تعطیلات و زمان حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان در آماده باش کامل قرار می گیرد.
فروغی تأکید کرد: کمیته امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری برای برپایی اردوگاه های اضطراری در شهرستان های شهرکرد، سامان و کوهرنگ به منظور خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان آمادگی کامل را دارد.
رئیس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در تعطیلات عید سعید فطر سال جاری 850 واحد نانوایی و تمامی واحدهای صنفی استان فعال است.
سید نعیم امامی بیان داشت: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر سال جاری در روز های چهارشنبه و پنجشنبه، کشتار مرغ در کشتارگاه های چهارمحال و بختیاری صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: اکنون 160 تن گوشت مرغ در انبارهای چهارمحال و بختیاری به صورت ذخیره وجود دارد و در صورت نیاز، به هر میزان می توان از استان همسایه و در فاصله دو ساعت وارد و تأمین کرد.
امامی عنوان داشت: گوشت قرمز، آرد و شکر چهارمحال و بختیاری در انبارهای چهارمحال و بختیاری ذخیره شده و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.
رئیس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سامانه تلفنی 124 و 25 گروه با 50 نیرو نظارت بر مراکز گردشگری استان در زمان تعطیلات عید سعید فطر سال جاری را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: 149 فروشگاه بزرگ در این مدت اجناس خود را با 10 تا 25 درصد تخفیف ارائه می کنند.
امامی اظهار کرد: در تعطیلات عید سعید فطر امسال،میدان میوه و تره بار چهارمحال و بختیاری به فعالیت خود ادامه می دهد و در این مدت برای تأمین مایحتاج ضروری با هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.
رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری نیز گفت:برای تعطیلات عید سعید فطر امسال، سامانه 141 فعال است و بازدیدهای دوره ای از مراکز خدمات رفاهی سطح استان صورت می گیرد.
قاسم قاسمی بیان کرد: در این مدت حضور پلیس انتظامی و راهنمایی و رانندگی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری و به ویژه در مراکز گردشگری افزایش می یابد.
وی یادآور شد: همچنین سوخت لازم در جایگاه های عرضه سوخت چهارمحال و بختیاری تأمین می شود.
رئیس کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری هم گفت: به منظور خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان 19 پایگاه در قالب 103 مدرسه با 860 کلاس درس آماده شده است.
بهروز امیدی عنوان کرد:میانگین هزینه خانوارها در مدارس چهارمحال و بختیاری 100 هزار ریال به ازای هر شب اقامت است.
رئیس کمیته هماهنگی شهرداری ها و دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری برای مسافران و گردشگران از اقدامات مهم شهرداری ها در تعطیلات به شمار می رود.
محمدرضا رئیسی خاطرنشان کرد: نصب تابلوهای راهنما، لکه گیری خیابان ها، استانداردسازی وسایل بازی کودکان و سرویس اقلام خدماتی در بوستان ها و مناطق گردشگری از مهمترین اقدامات این کمیته محسوب می شود.
نماینده کمیته امنیتی و انتظامی این ستاد نیز گفت: پاکسازی بوستان ها و مراکز گردشگری چهارمحال و بختیاری از اقدامات مهم صورت گرفته برای ارتقای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به این استان است.
سرهنگ علی پورکاوه تأکید کرد: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر امسال 154 نقطه که دارای بیشترین تمرکز جمعیتی در چهارمحال و بختیاری از سوی مأموران نیروی انتظامی نظارت می شود.
وی ادامه داد:در این مدت برای سرکشی به اماکن عمومی چهارمحال و بختیاری، تعداد گشت های نیروی انتطامی افزایش یافته است.
گفتنی است ، در پایان این نشست از فرمانداران شهرستان های بروجن، کوهرنگ و بن، مدیران کل جمعیت هلال احمر، تعزیرات حکومتی و راه و شهرسازی، شهرداران شهرکرد و بروجن و رؤسای کمیته های تنظیم بازار، اسکان و خدمات بهداشتی که در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 95 بیشترین فعالیت را داشته اند، تقدیر و تجلیل شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =