تسنیم نوشت:دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) درباره اینکه برخی اصلاح‌طلبان به روحانی پیشنهاد از خودگذشتگی می‌دهند که شخص دیگری را بجای خود در انتخابات ۹۶ معرفی کند، پاسخ داد: ممکن است چنین چیزی باشد اما من اطلاعی ندارم.

 

حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) درباره اقدام دولت درباره فیشهای حقوقی برخی مدیران دولتی اظهار کرد: دولت باید مسئله فیشهای حقوقی را هرچه زودتر شفاف سازی کند. اگر این مسئله وجود دارد آن را حل کند و اگر نیست، به مردم توضیح دهند.

وی افزود: این مسئله، مشکلی نیست که قابل حل نباشد.

حجت‌الاسلام خامنه‌ای در پاسخ به این پرسش که دولت در یک سال باقی مانده چه کارهای باید انجام دهد، گفت: رفع مشکلات اقتصادی مردم و بیکاری اولویت است. اگر یک قدم بزرگ در زمینه مسائل اقتصادی برداشته شود، می‌تواند در جلب موافقت و حمایت مردم موثر باشد.

عضو مجمع روحانیون مبارز درباره برنامه اصلاح‌طلبان و مجمع نیروهای خط امام(ره) درباره انتخابات سال 96 خاطرنشان کرد: من چندان در جریان برنامه اصلاح‌طلبان نیستم اما این مبحث در مجمع نیروهای خط امام جزو اهداف ما هست اما اینکه چه کار خواهیم کرد و برنامه‌مان چه خواهد بود، هنوز مشخص نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی اصلاح‌طلبان به روحانی پیشنهاد از خودگذشتگی می‌دهند که شخص دیگری را بجای خود در انتخابات 96 معرفی کند، پاسخ داد: ممکن است چنین چیزی باشد ولی من اطلاعی ندارم اما مرسوم این نبوده است که کسی یک دوره رئیس جمهور باشد. اگر گزینه‌ای هم هست باید برای بعد از روحانی مطرح شود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    6 1
    یعنی چی مرسوم نبوده