پیشنهاد طرح پرورش ماهی در قفس ارایه شد

استاندار زنجان درباره پروژه پرورش ماهی در قفس گفت: پرورش ماهی در سواحل از جمله برنامه هایی است که در کشور انجام می شود و پیشنهاد پرورش ماهی در سواحل سدهای استان را ارائه دادیم.

به گزارش خبرآنلاین، استاندار زنجان در جلسه اقتصاد مقاومتی افزود: پرورش ماهی در قفس، در سدهای مخزنی استان به عنوان پروژه ویژه به صورت مشترک بین جهاد کشاورزی و آب منطقه ای مورد توافق قرار گرفت.
انصاری استقرار شرکت کشت و صنعت خرمدره را منشأ تحول در بخش کشاورزی عنوان کرد و ادامه داد: طبق آخرین مذاکرات صورت گرفته، این شرکت بعد از ماه رمضان مستقر خواهد شد و می تواند به عنوان یکی از پروژه های ویژه کشاورزی استان مطرح باشد.
استاندار زنجان همچنین اجرای 25 هزار هکتار آبیاری تحت فشار را از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان برشمرد و افزود: بر اساس این مصوبه، اجرای 25 هزار هکتار آبیاری تحت فشار تا پایان تابستان 96 باید عملیاتی شود، که میتوان این پروژه را نیز در ردیف پروژه های ویژه بخش کشاورزی لحاظ نمود تا با تخصیص منابع روند اجرای پروژه شتاب بیشتری گیرد.
وی همچنین در خصوص اصلاح تصفیه خانه فاضلاب زنجان و تصفیه خانه ابهر خاطر نشان شد: این پروژه نیز که جهت اجرا به بخش خصوصی واگذار شده می تواند جز پروژه های ویژه استانی مطرح باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =