۰ نفر
۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

ایرنا نوشت: منابع یمنی در استان ابین از کشته شدن وائل سیف سرکرده القاعده معروف به ابو سال التعزی ودو تن از همراهانش در حادثه واژگونی خودروی حامل وی در شهرک الحصن در شمال غرب ابین خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری الیمن العربی، منبع کمیته های مردمی مخالف القاعده گفت: خودروی ویژه حامل ابوسام التعزی توسط فرزند برادرش ابو یعقوب هدایت می شد که در شهرک الحصن واژگون ومنجر به کشته شدن ابو سالم وهمراهانش شد.

وائل سیف معروف به ابو سالم التعزی از سرکرده های القاعده در یمن است که پیش از حمله امنیتی در مارس( اسفند) گذشته امیر محله المنصوره درعدن بود.

عادل الحالمی مدیر اداره امنیت استان لحج گفت: نیروهای امنیتی در تعقیب تروریست ها همچنان عملیات حمله به مواضع تروریستی القاعده وداعش را ادامه می دهد.

الحالمی از دستگیری 46 تن از تروریست های القاعده وداعش در شهر الحوطه ومنطقه تبن توسط نیروهای امنیتی در استان لحج خبر داد.
وی افزود: نیروهای امنیتی در حال حاضر در تعقیب پنج تن از عناصر تروریستی خطرناک هستند که با انجام بازجویی از تروریست های دستگیر شده امیدواریم آنها را دستگیر وتحویل مقامات قضایی استان لحج بدهیم.

تجاوز بیش از 16 ماهه عربستان به یمن علاوه بر هزاران کشته و زخمی وتخریب زیر ساخت ها، منجر به تقویت گروههای تروریستی از جمله داعش والقاعده در یمن شد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =