رحیمی: عبور از روحانی مطلقا بین اصلاح‌طلبان مطرح نشده/ رقیب شکست خورده سال 92 دست به کار شده

نماینده مردم تهران در مجلس می‌گوید: موضوع عبور از روحانی مطلقا بین اصلاح‌طلبان مطرح نشده است،‌ بلکه این موضوع فضاسازی رقباست.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در رابطه با فضاسازیهای اخیر درباره عبور اصلاح طلبان از روحانی اظهار کرد:‌ این فضاسازی، بیشتر رسانه‌ای است. وقتی ورود زودهنگام به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اتفاق می‌افتد، برداشت ما این است که می‌خواهند مسیر افکار عمومی و به دنبال آن مسیر انتخابات را منحرف کنند.

وی با بیان اینکه رایی که مردم در هفتم اسفند دادند،‌ رای به آرامش بود و نقطه کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری دور دوازدهم، تامین آرامش در کشور است، اظهار کرد: کسانی که نسبت به رای آوری خودشان تردید دارند،‌ تلاش می‌کنند آرامش را هم در افکار عمومی و هم در فضای رسانه‌ای بر هم بزنند تا از بر هم زدن آرامش بتوانند برای خودشان امید کاذبی ایجاد کنند.

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم خاطرنشان کرد: موضوع عبور از روحانی مطلقا بین اصلاح‌طلبان مطرح نشده است،‌ بلکه این موضوع فضاسازی رقباست. بالاخره رقیبی که در انتخابات 92 رای نیاورده و شکست خورد، همچنین مجموعه کسانی که در سال 94 موفق به ورود به مجلس نشده‌اند،‌ در جهت تخریب دولت و جریان اصلاحات دست به کار شده‌اند.

رحیمی تاکید کرد:‌موضع مجمع روحانیون مبارز،‌ یک موضع اساسی و مبنایی برای مجموعه اصلاح‌طلبان است و بیانیه این مجمع، نشانه رسایی است که اصلاح طلبان مسیر خود را تحت تاثیر فضای انحرافی رسانه‌ای انتخاب نخواهند کرد و قطعا در مسیر دولت یازدهم حرکت می‌کنند به این صورت که نقاط مثبت این دولت را تقویت و نقاط ضعف آن را ترمیم می‌کنند.

 29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 2
    شما که نمیدانید که فرق انتخابات را نمیدانید چگونه در مجلس میخواهی کار کنی.من به این نتیجه رسیدم که تمامی شماها از بی سوادترین افراد یک جامعه بی سوادتر هستید.چون مدارک تحصیلی را الکی گرفته اید. پس لطفا حرف نزنید نمیمیرید.