واحد مرکزی خبر نوشت: اف بی آی می گوید: برخی نامه های الکترونیک کلینتون حاوی اطلاعات فوق محرمانه بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رییس پلیس فدرال آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد برخی نامه‌های الکترونیک هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از حساب شخصی وی ارسال شده بود حاوی اسناد محرمانه و اطلاعات فوق سری بوده است.

با این حال رییس اف‌ بی‌ آی افزود هیچ گونه شواهدی وجود ندارد مبنی بر این که کلینتون به دنبال نقض قانون بوده باشد اما وی در این مساله بی‌نهایت بی‌دقتی کرده است.

وی همچنین گفت احتمال دارد برخی عوامل متخاصم به حساب الکترونیک کلینتون دسترسی یافته باشند.
رییس اف‌بی‌آی افزود این اداره هیچ توصیه‌ای برای پیگرد کلینتون بر سر این نامه‌های الکترونیک ندارد.
وی گفت در این پرونده تفهیم هیچ اتفهامی مناسب نیست.

همچنین دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه از تصمیم پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) به وارد نکردن اتهام علیه هیلاری کلینتون نامزد دموکرات این انتخابات انتقاد کرد.

ترامپ در انتقاد از این تصمیم «جیمز کامی» رئیس پلیس فدرال آمریکا گفت « ناعادلانه است». وی این سخنان را پس از آن مطرح کرد که پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد در خصوص استفاده کلینتون از یک سرور پست الکترونیک خصوصی در زمان تصدی سمت وزارت امور خارجه، اتهاماتی را علیه وی مطرح نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، ترامپ افزود: «این موضوع، بسیار بسیار ناعادلانه است. مانند همیشه، شاهد یک قضاوت بد هستیم.»

وی در پیام خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت رئیس پلیس فدرال آمریکا پیشتر اعلام کرده بود کلینتون، امنیت ملی را در معرض خطر قرار داده است، اما هیچ اتهامی علیه وی مطرح نشد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =