خانه ملت نوشت: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شرایط استخدامی برای متقاضیان ثبت‌نام در آزمون این وزارتخانه از قبل اعلام شده بود، نامه گلایه‌آمیز آنها به رییس جمهور را بلامحل دانست.

علی اصغر فانی ، با بیان اینکه وزرات آموزش و پرورش درخواست استخدام 10 هزار نیرو را به سازمان مدیریت ارائه کرده است، اظهار داشت: در صورت تأیید این تعداد، حتما روند جذب این تعداد نیرو را آغاز خواهیم کرد.

گلایه و انتقاد پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ، وجهی ندارد.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص نامه گلایه‌آمیز پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به رییس جمهور و بیان برخی انتقادات، بیان کرد: من هم از طریق سایت این نامه را دیدم.

فانی با بیان اینکه ما از «همان روز که می خواستیم این آزمون را برگزار کنیم، شرایط را اعلام کرده ایم»، گفت: ما بر طبق شرایط اعلام‌شده، عمل کردیم و همه نیز از آن اطلاع داشتند.

وی افزود: این افراد، زمان ثبت نام به این شرایط توجهی نمی کنند و وقتی ما می خواهیم مقررات خود را اجرا کنیم، ابراز ناراحتی می کنند.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص اینکه آیا تغییری در وضعیت این افراد ایجاد می‌شود یا خیر، پاسخ منفی داد و گفت: هنوز این افراد به استخدام وزارت آموزش و پرورش در نیامده‌اند و تعهدی به ما نداده‌اند و ما نیز تعهدی از آن‌ها نگرفته ایم؛ همانند یک نیروی آزاد هستند و هنگامی که پذیرش شدند، آن زمان کارمند وزارت آموزش و پرورش محسوب می‌شوند.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    3 0
    سازمان بی خاصیت آموزش و پروش.امیدوارم روزی سازماندهی شود
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    6 0
    حالا جدا از بحث آزمون استخدامی، وزارت آموزش و پرورش باید در بحث نیروی انسانی تصمیمات اساسی بگیرد به طور مثال کسی که در نهضت سواد آموزی جدیدا آموزش دهنده آزاد است بعد از چند سال انتظار استخدام داره ، یا موارد مشابه باید اول در بکارگیری نیرو چه بصورت آموزش دهنده نهضت سواد اموزی چه حق التدریس آزاد و غیره نهایت دقت داشته باشه تا بعدامشکل ساز نشه .
  • محمد A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    1 0
    سلام چرا اموزش وبرورش ازنیروهای سرباز معلمی ک دوسال ب طور عملی درا موزش وبرورش بوده اند استفاده نمیکحند این نیروها ب نظر بنده اموزش افی را دیده اند ونیازی ب اموزش م چجدد ندارن و بعد از تمام شدن خدمت دو ساله شون ب راحتی کنار گذاشته می شوند
  • بی نام IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    ایشون میگن ما شرایط رو از قبل گفتیم و همه شرایط رو می دونن یکی نیست بگه تو این اوضاع مالی و بیکاری و ... شرط شلاقم بذارین مردم میان ثبت نام می کنن، از قبل گفتیم شد دلیل بی عدالتی و شرایط بد استخدام؟