امام جمعه نهاوند گفت: مشکلات عمده اجتماعی مانند بالا رفتن سن ازدواج و فسادهای غیر اخلاقی از آثار بدحجابی است که باید زنان را به عواقب شوم آن هوشیار نمود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از نهاوند ؛ حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا، امام جمعه نهاوند در خطبه های جمعه این شهر گفت: پرداخت حقوق های نامتعارف به واسطه غفلت و سهل انگاری برخی متولیان و دستگاههای نظارتی بوده است.


وی با بیان اینکه حقوق های نامتعارف ضربه روحی به مردم و خیانت به کشور است افزود: با توجه به اهمیت موضوع و برای ریشه کنی این وضعیت سران سه قوه قول داده اند که تا از بین بردن این معضل موضوع را پیگیری نموده و امید است ضمن برخورد با عوامل آن نتیجه را به مردم اعلام کنند.

حجت الاسلام مغیثی نیا در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به 21 تیر ماه روز عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: دشمن در گذشته که نتوانسته بود در قضیه کشف حجاب رضاخانی موفقیتی بدست آورد، امروز از طریق ماهواره و فضای مجازی وارد شده تا با بی حجابی زمینه بی عفتی و نابودی شخصیت زنان را فراهم سازد.

وی تاکید کرد: در دنیای غرب زنان اهل حجاب نیستند اما آرایش کرده نیز در خیابانها نمی آیند زیرا آرایش زن در خیابان معنی دارد و برخی این را نمی دانند که باید آنان را نسبت به این مسائل آگاه کرد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به انفجارهای تروریستی عراق و نیز کشتار مردم بی گناه یمن گفت: توطئه مثلث شوم غربی ، عربی و عبری باعث شده که مسلمانان اینگونه به جان هم بیفتند و اینگونه زن و مرد مسلمان کشته شوند.

وی افزود: رژیم آل سعود هم پیمان رژیم اسراییل است که با نابودی مردم مسلمان منطقه بدنبال آن است که به صهیونیست خدمت کرده و فضای امنی برای او بوجود آورد .

خطیب جمعه نهاوند در بخش پایانی خطبه های خود با اشاره به صداهای مهیب نیمه شب گذشته در سطح شهر نهاوند گفت: شب گذشته ساعت 2 نیمه شب صداهای گلوله که برخی می گویند ترقه بوده به تعداد زیادی در سطح شهر شنیده شد که لازم است نیروی انتظامی آنرا بررسی نموده و عوامل آنرا شناسایی کنند تا برخی برای شادی خود مزاحم امنیت مردم نشوند .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =