برگزاری اولین جلسه رسیدگی به پرونده پزشکی کیارستمی/ اخذ پرونده پزشکی از بیمارستان جم

اولین جلسه رسیدگی به پرونده پزشکی مرحوم کیا رستمی در سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، اولین جلسه رسیدگی به پرونده پزشکی مرحوم کیا رستمی در سازمان نظام پزشکی با حضور رئیس کل، مسئولین ارشد دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون انتظامی و دادستان سازمان نظام پزشکی، معاون حقوق بشر و بین الملل وزیر دادگستری، قائم مقام معاون انتظامی و قائم مقام دادستان انتظامی امروز شنبه مورخ 1395/4/19 تشکیل شد.

 

براساس اعلام سازمان نظام پزشکی در این جلسه موارد زیر به ترتیب مورد بحث و بررسی قرار گرفت :

۱) ابتدائاً سیر مبسوط بیماری ایشان و اقدامات درمانی مربوطه توسط معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران بصورت تفصیلی مطرح شد.

۲) مقرر شد در اسرع وقت اصل کلیه اوراق بالینی پرونده ایشان از بیمارستان جم و آراد که اخذ شده است در اختیار دادسرا و کمیته ویژه کارشناسی قرار گیرد.

۳) با توجه به سیر بالینی ایشان اعضای کمیسیون ویژه متشکل از اساتید مبرز در حوزه های تخصصی ذیربط به عنوان کارشناسان انتخاب گردیدند و قرار شد در اسرع وقت احکام افراد مزبور توسط رئیس کل صادر شود.

۴) مقرر شد به دلیل اهمیت پرونده بالینی ایشان در فرانسه از طریق سازمان نظام پزشکی فرانسه و سازوکارهای وزارت خارجه پرونده ایشان از فرانسه جهت تکمیل اقدامات کارشناسی اخذ شود.

۵) پرونده بصورت ویژه و خارج از نوبت در دادسرای نظام پزشکی بررسی شود.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    14 65
    پرونده بصورت ویژه و خارج از نوبت در دادسرای نظام پزشکی بررسی شود.چرا؟
    • بابامحمد US ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
      18 3
      به دلیل داشتن شعور
    • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
      21 3
      جهت ماست مالی
    • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
      19 1
      چون عباس کیارستمیه
    • بی نام US ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
      37 4
      چون یک عمر برای این کشور بدون تکبر و بی چشمداشت و با کلی شایستگی زحمت کشیده بود و مردم برای نحوه درگذشتش ناراحت هستند. باز هم دلیل می خواهی؟ این جدا کمترین کاری است که بعد از مرگش می توان انحام داد.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    22 1
    خوب ... نوش دارو پس از مرگ سهراب ......
  • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    16 5
    چرا جان دیگران اهمیت ندار ؟
  • بی نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    11 7
    خداوند ایشان را رحمت کند. یادشان گرامی باد . تصور بنده این است که در طول زندگی شان خوشی های فراوانی را تجربه کردند که مسلما استحقاق آن را نیز داشتند. اما فراموش نشود که زندگی همه انسان ها ارزشمند است خصوصا آنانی که نان آور خانواده هستند ، آنانی که به دیگران درس می دهند ، آنانی که سال ها درس می خوانند تا دیگران را یاری نمایند مثل همین پزشکانی که امروز دارند محاکمه می شوند و البته خطای انسانی همیشه و در همه رشته ها محتمل است و ... چنانچه دقت فرمایید متوجه خواهید شد که حتی نبودن رفتگر محله نیز می تواند فاجعه باشد بنابراین برای همه انسان ها یا دست کم درصد بالایی از آنهابه یک اندازه توجه و احترام و رسیدگی لازم است.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    29 4
    شما هایی که به همه چی ایراد می گیرید و غر می زنید چرا نداره به همون دلیلی که 50 سال برای این مملکت تو خارج اعتبار کسب کرد و تو مملکتش مهجور بود حداقل که میشه به جنازش ارزش داد که ،نمیشه؟؟ و به هزار دلیل دیگه که به مغز من و شما خطور هم نمی کنه
  • بی نام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    41 2
    بادش بخیر مهران مدیری طنز ساخت کل پزشکها اعتراض کردن معترضین کجان جواب بدن؟
    • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
      1 11
      طنز مهران مدیری آن قدر سخیف بود من دانشجوی پزشکی بسیار مشتاق برای دیدن اون رو مایوس کرد. پزشکان اشتباه کردن ک اعتراض کردن طنز مدیری برخلاف مردهزارچهره ک اولین موضوعش راجع ب پزشکان بود خیلی بی ارزش بود.
  • مهران IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    52 5
    تا حالا چندتا پزشک به خاطر قصور پزشکی مورد تنبیه قرار گرفتن؟ ما که نشنیدیم
    • منم IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
      7 1
      آقای بی نام انشالله که برات پیش اومد ، میبینی که چطوری ماست مالی میکنن میره.
  • بی نام IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    21 2
    آیا کاستی های مختلف پزشکی که سالانه برای مریضهای مختلف در همه جا به خصوص در بیمارستانهای دولتی اتفاق می افتد نیز مورد بررسی قرار می گیرند یا فقط باید فرد مشهوری باشد، مشهور هم یعنی یا بازیگر، یا فوتبالیست یا خواننده. مثلا کسی که دارای تحصیلات عالیه در رشته های مهم می باشد معمولا اهمیتی ندارد. برای خودم اتفاق افتاده که می گویم. اینگونه اعتراضها برای افراد غیر مشهور در نطفه خفه می شود.
  • بی نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    36 1
    من فقط تنها نقطه اميد رو پرونده پزشكي كه در فرانسه تهيه شده ميدونم و گرنه توي ايران قضيه رو ماست مالي ميكنن همونطور كه تا حالا هزاران نفر پير و جوون اينجوري فوت شدن
  • شهروند IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    5 0
    ماست مالی نکنید
  • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    9 0
    تا حالا سابقه داشته تو ایران پزشکی به خاطر تقصیر پزشکی وکشتن یک انسان بیگناه مادام العمر ازطبابت محروم بشه؟هرگز هرگز هرگز....فقط به خاطر بستن دهن مردمه اینا همه ش نمایشه،چند سال پیش بیمار رو از بیمارستان انداختن تو زباله دونی کهریزک بعد نظام پزشکی گفت مقصر کارگران حمل زباله بیمارستان هستن ،آب هم از آب تکون نخورد.فقط متاسفم برای از دست دادن فیلمساز گرانقدری مثل کیارستمی،حیف.