مهر نوشت: رئیس پلیس راه شهرستان میانه از جان باختن پنج نفر و مصدومیت یک تن در تصادف خونین دو سواری پراید و خودروی سنگین کامیون خبر داد.

مسافران و خودورهای عبوری از جاده میانه - تبریز صبح امروز شاهد صحنه ناگوار تصادفی بودند که در نتیجه آن تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و برخی نیز دجار مصدومیت شدند، سانحه ای که مسئلان پلیس راهور و فوریت های پزشکی اورژانس در گفت و گو با خبرنگار به تشریح آن پرداخته اند.

علت سانحه در دست بررسی است

رئیس پلیس راه شهرستان میانه در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار در خصوص تصادف صبح امروز (شنبه) در میانه گفت: متاسفانه در سانحه رانندگی که ساعات ابتدایی صبح امروز در یک کیلومتری جاده میانه - تبریز رخ داد، شاهد خسارات شدید جانی و مالی بودیم.

سرهنگ یونس احسان فر در تشریح این حادثه گفت: در این تصادف که ساعت شش صبح امروز بدلیل برخودرد دو دستگاه سواری سبک پراید و یک خودروی سنگین خاور به وقوع پیوست، پنج تن از افراد درگیر با این تصادف جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر نیز دچار مصدومیت شده است.

او با بیان اینکه علت این سانحه در دست بررسی است، ‌ گفت: با وجود حضور بموقع نیروهای آتش نشانی، فوریت های پزشکی اورژانس و دیگر نیروای امدادی در سر صحنه، بدلیل شدت تصادف شاهد فوت این تعداد از هموطنان در محل تصادف بودیم.

رئیس پلیس راه شهرستان میانه در پایان تاکید کرد: از کلیه رانندگان و مسافران تقاضا داریم تا با رعایت قوانین از بروز چنین حوادث تلخی جلوگیری کنند که علاوه بر خسارات مادی موجب جان باختن هموطنان و داغدار شدن چندین خانواده می شود.

مصدومیت پسر ۱۲ ساله و جان باختن دختر بچه ۴ ساله فرجام تلخ واژگونی خاور بر روی پراید

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی نیز واژگونی خاور به روی پراید را عامل اصلی جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان در جاده میانه - تبریز عنوان کرد و گفت: مرگ ۵ تن و مصدومیت یک تن دیگر نتیجه تلخ این سانحه رانندگی بوده است.

حبیب حسینقلی زاده در ادامه گفت: صبح امروز ساعت ۵:۳۵ گزارش حادثه ای در کیلومتر پنج جاده قدیم میانه - تبریز به اپراتوری فوریت های پزشکی شهرستان میانه واصل شد که با اعزام پایگاه اورژانس ۱۱۵ میانه به محل حادثه، خبر از واژگونی خاور و افتادن آن به روی خودرو سواری پراید دادند.

او ادامه داد: در این بین یک کودک پسر ۱۲ ساله به بیرون پرت شده بود و با توجه به مصدومیت شدید با اقدامات پیش بیمارستانی تکنسین های اورژانس به بیمارستان میانه انتقال داده شد و پنج تن دیگر نیز در صحنه تصادف فوت شده بودند.

حسینقلی زاده همچنین گفت: با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و نیروهای آتش نشانی، اجساد شامل چهار زن ۵۵ , ۴۵ , ۳۵ و چهار ساله و یک مرد ۳۵ ساله رها سازی شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی در پایان گفت: بطور حتم احترام به قوانین راهنمائی و رانندگی و رعایت آنها از بروز حوادث تلخ و وارد آمدن خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی به هموطنان جلوگیری می کند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    ببنید چه بر سر ارابه مرگ پراید آمده آنوقت جالبه دیروز تو اخبار 20.30 میگفت اتومبیلهای بی کیفیت تویوتا که یورو 5 نیستند وارد ایران شده جوک از این بالاتر میشه؟
  • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    پرایددر همه حوادث امروز بوده.