نامه‌نیوز نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید در ائتلاف اصولگرایان هنوز صحبتی درباره کاندیداهای ریاست جمهوری سال 96 نشده است.

 بخش‌هایی از گفتگوی حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز را در ادامه بخوانید؛

*احتمالاً احمدی‌نژاد در انتخابات سال 96 حضور خواهد داشت. حرکات ایشان و اطرافیان‌شان نشان‌دهندة حضور ایشان در انتخابات 96 است. اخیراً شنیده‌ام که وزرای ایشان با یکدیگر آشتی کرده‌اند که خود دلیلی بر ورود ایشان به انتخابات است؛ اما از موانع و متغیرها هیچ نمی‌دانم از طرفی آینده قابل پیش‌بینی نیست. سرنوشت انتخابات دو الی سه شب آخر تعیین می‌شود؛ چون تصمیم نهایی در اختیار مستقل‌هاست؛ و آنها به هر طرفی تمایل یابند طرف دیگر از پای درمی‌آید؛ بنابراین نمی‌توان از امروز انتخابات ریاست جمهوری 96 را پیش‌بینی کرد باید دید تا آن زمان چه اتفاقات و متغیرهایی رخ خواهد داد.

*{درباره حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد}: مشخص نیست. اصلاً صحبتی در مورد آقای احمدی‌نژاد نشده است. در مورد هیچ کس بحثی صورت نگرفته است. من هم در ائتلاف اصولگرایان و هم در جامعة روحانیت حاضر هستم و می‌دانم که صحبتی در مورد انتخابات ریاست جمهوری 96 نشده است. نمی‌دانم چه بحثی خواهد شد از هر دری سخنی گفته می‌شود؛ ولی پایه و اساس ندارد.

*امروز محوریت ائتلاف اصولگرایان با آیت‌الله موحدی کرمانی است و ایشان به خوبی از عهدة چنین کاری برآمده‌اند؛ به طوری که حتی آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح نیز ایشان را قبول دارند و به تصمیمات ائتلاف اصولگرایان با محوریت ایشان احترام می‌گذارند. آنها با یکدیگر هماهنگ هستند و چنین اتفاقی در طول تاریخ و در حرکت سیاسی جامعه و اصولگرایان بسیار نادر و مبارک و میمون است.اگر کسی از این دایره خارج شود، مهرة سوخته محسوب می‌شود.

*آقای روحانی در سخنان خود اظهار کردند که ضمن توانی که برای سیاست خارجی قرار دادیم مسائل داخلی کشور را فراموش نکردیم؛ اما باید بگویم که فعالیت‌های داخلی دولت ایشان چه در رابطه با اقتصاد و چه در رابطه با اشتغال بروز و ظهور ندارند. تورم نیز وقتی رکود را بپذیریم خودبه‌خود کنترل می‌شود؛ بنابراین اتفاق خاصی در مورد مسائل داخلی صورت نگرفته است. حال اگر برنامه‌ای داشته‌اند که به ثمر نرسیده است و آیا در این مدت کم به ثمر خواهد رسید، نمی‌دانم.

*من در دورة دوم مجلس به مدت چهار سال به همراه آقای روحانی در کمیسیون دفاعی فعالیت می‌کردم. ایشان بسیار متدین، سالم، خوب و علاقه‌مند به انقلاب و دلسوز هستند تا زمانی که در خدمت ایشان بودم همیشه به ایشان ارادت داشتم؛ اما معتقدم در مسئولیت ریاست جمهوری به ایشان خیانت می‌شود. دوستان ایشان خوب و بد را به ایشان نشان نمی‌دهند و جهت مثبت را بسیار بزرگ می‌کنند و جهت منفی را متذکر نمی‌شوند و این شاید در آرای آیندة مردم خود را نشان دهد

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    4 4
    احمدی نژاد تائید صلاحیت بشه یعنی این که از بچگی به ما میگفتن دزدی و فساد بده .پشت کردن به ولایت فقیه بده همش کشک بوده
  • ایرانی IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    5 4
    علم کردن احمدی نژاد،تاییدوی،حمایت ازاو،رای به او خیانت به اسلام وایران است
  • ناشناس IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 3
    مردم قابل پیش بینی نیستند بازی روزگاره ... گهی پشت به زین و گهی زین به پشت ... خداییش هرکه میاد چه میکنه ...
  • نیما قجری A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    3 2
    تورم نیز وقتی رکود را بپذیریم خودبه‌خود کنترل می‌شود؟؟؟ پس چرا رئیس جمهور شما در عرض هشت سال تورم حداقل 300 درصدی رو برای این مملکت به جا گذاشت؟؟ یعنی هنوز متوجه نشدید که مردم از شما توقع یه عذرخواهی دارند و شما مدام در حال کتمان حقایق و یا در واقع فجایع بر جا گذشته از خودتونید؟؟
  • یاس A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    3 3
    تنها را مقابله با امثال این آقایان قوی تر شدن تیم رسانه ای دولت و در جریان گذاشتن مردم از فجایعی است که همین آقایون در قبالش سکوت کردند و برای ساخت فرصت دوباره برای تاراج اموال این مملکت لحظه شماری می کنند.
  • مصطفی A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اگه احمدی نژاد تایید صلاحیت بشه یعنی اینکه شورای نگهبان جناحی عمل میکند واین ظلم به رهبری ونظام است و فاتحه انقلاب خوانده است...........