بیش از 24 هزار نفر در شاهرود اقامت کردند

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شاهرود گفت: 24 هزار و 572 نفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر در شهرستان شاهرود اقامت کردند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،«حمید رضا حسنی» افزود: این تعداد مسافر در بيش از 20 مركز اقامتي در شهرستان شاهرود شامل هتل‌ها، مدارس، زائراسراها، مهمانسراها و کمپ‌ها اقامت كردند.
وی با اشاره به بازديد بيش از 60 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان شاهرود در اين ايام گفت: بيشترين اين بازديدها به مجموعه تاريخي بسطام با بازديد 18 هزار نفر اختصاص دارد.
وي افزود: در اين مدت 500 نفر از موزه شاهرود و بسطام، هشت هزار نفر از مجموعه تاریخی فرهنگی شیخ ابوالحسن خرقانی، 16 هزار و 500 نفر از منطقه نمونه گردشگری جنگل ابر، پنج هزار نفر از منطقه نمونه گردشگری جنگل اولنگ، 12 هزار نفر از روستاهای هدف گردشگری و بیش از هشت هزار نفر از منطقه نمونه گردشگری مجن و آبشار تنگه داستان بازديد كردند.
حسني گفت: بازدید از مناطق نمونه و روستاهای هدف گردشگری شاهرود در تعطیلات عید فطر امسال و در مقايسه با مدت مشابه قبل 30 درصد افزايش يافته است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود افزود: برپایی نمایشگاه عرضه صنایع دستی و سوغات در مجموعه تاریخی بسطام، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی و جنگل ابر از برنامه‌های این اداره در تعطیلات عید فطر و با هدف جذب هر چه بيشتر مسافران و گردشگران بود.
شهرستان شاهرود با مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های متعدد گردشگری، تاریخی و طبیعی در ايام مختلف سال به خصوص ايام تعطیل پذیرای تعداد قابل توجهي از مسافران و زائران حرم رضوی است.
118 اثر تاريخي و طبيعي شهرستان شاهرود در فهرست آثار ملي به ثبت رسيده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =