راه اندازی کد 724 در بیمارستان پورسینای رشت

کد اضطراری 724 برای بیماران سکته حاد مغزی در سراسر بیمارستان های کشور در نظر گرفته شده است. در این زمینه مرکز دانشگاهی پورسینا در گیلان مجری اصلی برنامه مدیریت درمان سکته ی حاد مغزی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، یکی از راه های کاهش عوارض و ناتوانی های ناشی از سکته های حاد مغزی ،راه اندازی واحد مراقبت سکته حاد مغزی می باشد.

724 ، کد اضطراری برنامه مدیریت درمان سکته ی حاد مغزی در بیمارستان های کشور است. این برنامه از سال 94 در دستور کار معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت و مراحل اجرایی آن از تاریخ 28/11/94 به تمامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شد. دردانشگاه علوم پزشکی گیلان ،مرکز آموزشی درمانی پورسینا به عنوان مجری اصلی این طرح از سوی وزارت متبوع انتخاب شد.

گفتنی است با انتخاب مرکز دانشگاهی پورسینای رشت از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عنوان مرکز مدیریت درمان بیماران سکته حاد مغزی ،این مرکز دانشگاهی در تمامی ایام هفته به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات به بیماران سکته حاد مغزی می باشد. در این راستا نشست تخصصی ای جهت ارتقای فرایند برنامه مذکور در گیلان با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، رییس مرکز دانشگاهی پورسینا و جمعی از متخصصین داخلی اعصاب این مرکز در محل دفتر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برگزار شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =