هموطنان عزیز خانواده ایرج خدری ملی پوش سابق بکستبال که دیشب به سرای باقی شتافت نیازمند یاری شماست.

سیاوش دارابی/خبرگزاری خبرآنلاین: دیشب وقتی چشمم به تلگرام افتاد خبری مبنی بر مرگ ایرج خدری مخابره شده بود. برایم باور کردنی نبود که ملی پوش بکستبالمامن غریبانه جان سپرده بود. ایرج که متولد ایلام؛ رشد یافته در خوزشتان و شهر خرمشهر و و به اوج رسیده در بندر عباس بود در تهران پایتخت کشور از سرناچاری دست فروشی می کرد و با یاد خاطرات شیرینش از قهرمانی روزگار را سر می کرد. من یک ماه پیش در احوالپرسی تلگرامی به او قول داده بودم که به یاری خیرین ، ضمن دیدار با وی؛ به ایشان کمک نماییم.

مرحوم ایرج خدری در جواب گفت: در این دوران یکدیگر را بیاد اوردن و دیدار همدیگر کمی مشکل شده ،به همین خاطر احوالپرسی شما برای من خیلی ارزشمند و گرانبها است و دست همه شما عزیزان را می بوسم .وبرایتان سلامتی و خوشحالی آرزو میکنم . دیشب در متنی که نوشتم همه را دعوت به دیدار و کمک به این خانواده کردم که خوشبختانه چند خیر ایلامی اعلام در تماس با من اعلام حمایت کردند. امروز اما هیچکس از مردان و زنان ایلامی و سایر هم وطنانمان به دیدار خانواده اش نرفت جز خانم مهین عباسی بانوی خوش آوازه و خیر ایلامی و افسانه اقبال نیا مسئول بخش بانوان حزب کارگر...

افسانه اقبال نیا رییس سازمان زنان و عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در این دیدار گفت: در همان ساعات ابتدایی شنیدن موضوع بسیار متاثر شدم زیرا مرحوم خدری از مفاخر ورزشی و چهره های محبوب کشور بود که سالها در ورزش بسکتبال هنرنمایی میکرد و موجبات دلگرمی جوانان و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین ورزشکاران بود.

عضو مجمع زنان اصلاح طلب افزود: نباید به سادگی از کنار نام اوران و کسانیکه جوانی خود را صرف احیای روحیه نشاط و شادابی در عرصه ورزش کرده اند گذشت بلکه باید انان را در همه حال قدردان بود که زنده یاد ایرج خدری به مصداق فوق است.

خانم دکتر اقبال نیا اظهار داشت: با توجه به وصیت زنده یاد خدری مبنی بر خاکسپاری در جنوب و شهر بندرعباس ،خانه کارگر استان هرمزگان و برخی افراد خیر را فراخوان داده ایم که هزینه های خود را برای انجام مراسم ترحیم و خاکسپاری از طریق شماره حساب و یا حضوری ارسال نمایند.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در پایان آحاد مختلف مردم و افراد خیر و خداجو را در راستای کمک به این خانواده فرا خواند.


مهین عباسی بانوی حقوقدان ایلامی ضمن ابراز تاسف از شنیدن خبر درگذشت مرحوم ایرج خدری اظهار داشت: با شنیدن خبر شوکه شدم و بلافاصله با برخی افراد ذی نفوذ و خیر تماس گرفتم و موضوع را به اطلاع انان رساندم تا جهت برپایی مراسم ترحیم و خاکسپاری ان مرحوم برنامه ریزی نمایند.

دبیر انجمن اسیب شناسی ایران گفت: در صحبت هایی که با دکتر میرزایی نماینده استان درمجلس شورای اسلامی داشتیم ایشان ضمن ابراز تاسف شدید از موضوع پیام تسلیتی اماده کردند که اینجانب بعنوان حامل پیام ،مراتب تسلیت این نماینده مجلس را حضور خانواده های داغدار اعلام داشتم .

مهین عباسی بانوی فرهیخته ایلامی بیان داشت : متاسفانه پس از دیدار خانم اقبال نیا و حقیر با همسر ایشان و دو فرزند خردسالش به نام های امیرعلی ده ساله و فاطیما 5 ساله متوجه شدیم ایشان به بیماری ام .اس مبتلا هستند که نیازمند معالجات پزشکی هزینه آور است؛ علاوه بر این ایشان در محله پیروزی در یک خانه قدیمی کرایه نشین هستند. باشد که هموطنان با کمی مهربانی مرهمی کوچک بر زخم های خانواده ای از جنس صداقت باشند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دارابی A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    15 0
    برای ارتباط با خانواده با شماره تلفن 09189426356نویسنده متن تماس بگیرید