«برادر» نقد می شود/بحث قاچاق برنج مسموم در قاب تصویر

مجموعه تلویزیونی «برادر» که هر شب در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شد، امروز با حضور اصحاب رسانه و عوامل سریال در فرهنگسرای «رسانه و شبکه‌های اجتماعی» تحلیل و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین٬ این نشست ساعت ۱۸ با حضور نعمت چگینی تهیه کننده، جواد افشار کارگردان، آرش قادری نویسنده، سوگل طهماسبی و گلاره عباسی بازیگران مجموعه و غلام‌عباس فاضلی منتقد برگزار خواهد شد.

سریال برادر داستان حاج کاظم، پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای «رسانه و شبکه‌های اجتماعی» واقع در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق‌نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.

 

5858

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مژگان IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    9 6
    کل سریال آبکی یه طرف اون سکانس چاقو زدن از پشت و دو ضربه و پهلو و فریاد مسعوووووووووود... خوشحالم که فقط جند قسمت ناقص ازش رو دیدم... پیشرفت که نداریم اگه پسرفت نبود چی کار میکردیم
  • علی A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    4 2
    نقد من این است: پلیس یا هر نهاد ذیربط از کجا متوجه شده بود که جنسهای درون انبار قاچاق است؟ آیا روی جنس قاچاق مهر «قاچاق» می‌خورد که مسئولان مرتبط بدون مطالبه و استعلام مدارک متوجه قاچاق بودن آن شده بودند؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    15 5
    اقا من خودم فریدونکناریم جد در جدم برنج فروش بودن کدوم برنج فروشیو اخه به خاطر قاطی کردن برنج و پایین اوردن کیفیت میبرن زندان؟چرا شر و ور تحویل مردم میدن؟اصن الان پیدا کردن برنج خالص که قاطی کرده نباشه سخته
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    8 4
    خیلی سریال مسخره ای بود یک سریال ساخته شده با پول شرکت برنج فروش که مجبور شده بودن یک داستان در زمینه برنج سرهم کنن. اوضاع صداوسیما هر روز بیرخت تر از دیروز