دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد همه کاندیداهای اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری باید به این شرط که در نهایت به یک نفر برسند پایبند باشند.

به گزارش خبرآنلاین محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخش دیگری از نشست خبری خود در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به سوالی درباره احتمال کاندیداتوری سعید جلیلی، گفت: دوستانی که رسما اصلاح طلب باشند و کاندیدا شوند مقدمشان را گرامی می داریم اما حمایت نمی کنیم. اما کسانی که در جرگه اصولگرایی هستند ما آنها را بررسی می کنیم، ممکن است اصولگراها الان 20 کاندیدا داشته باشند ولی باید ضوابطی باشد که همه اینها به یک نفر برسند.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد 20 نفر شروع به کاندیدا شدن کنند و 18 نفر بمانند از همین الان یعنی شکست. در حال حاضر ما از حضور همه کاندیداها استقبال می کنیم، کاندیداهای اصلاح طلب به عنوان رقیب برای ما محترم هستند، کاندیداهای اصولگرا هم قابل احترام هستند به شرط اینکه در رقابت درون حزبی به یک نفر برسند. مقدم آقای جلیلی را هم در همین راستا گرامی می دانیم ولی احتمال معرفی گزینه جدید از سوی اصولگراها منتفی نیست.

وی در ادامه باز هم گریزی به بحث حزب گرایی زد و اظهار داشت: حزب تشکل دادن در کشور ما صفر و صدی نیست که بگوییم دیروز نیست الان شد، ما داریم به سمت حزب فراگیر می رویم، امیدواریم برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به حزب فراگیر نزدیک‌تر شویم.

باهنر گفت: ائتلافی که در انتخابات مجلس زیر نشر جامعه روحانیت تشکیل شد ائتلاف خوبی بود و همه به آن متعهد و پایبند ماندند. معتقدم اگر به تصمیمات آن جلسه و قدم های خوبی که به سمت حزب فراگیر برداشته شد ادامه دهیم احتمال تشکیل حزب فراگیر وجود دارد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    5 1
    فعلا خود اصولگراها خودشان میدانند هنوز شخصیتی حتی حدودا همتراز آقای روحانی ندارند که مقبولیت عمومی داشته باشد با اینکه امروزها خیلی برنامه ها تدوین میشود تا آقای روحانی را در نظر مردم خراب کنند که با دوراندیشی و تدبیر ایشان نتیجه به نع آقای روحانی رقم میخورد و فکر کنم تا روز انتخابات هم کسی را نتوانند برای رغابت معرفی کنند و به همی خبر های حاوی اسم احمدی نژاد بسنده میکنند
  • نیما A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    4 0
    شما یه سبک سنگین بکن ببین کدوم طرف بیشتر بت میماسه همیشه همینجوری بودی برادر
  • سعید RO ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    4 1
    خدا به داد مردم برسه که کیا تصمیم میگیرن واسه سرنوشتشون
  • علي A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 5
    به نظرم اگه يه نفر از بين اصولگراها بدرد رياست جمهوري بخوره خود باهنره . خدائيش هم تجربه داره هم هميشه آدم عاقلي بوده و افراطي چه اينوري چه اونوري نبوده .
  • مهدی IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    2 0
    خود جناب باهنر هم می داند که آقای روحانی، در سال 96 مجدد به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد، اصول گرایان هیچ کسی را برای رقابت با روحانی ندارند، خودشان هم این را بهتر می دانند، لذا آقای باهنر و همفکرانشان، همانطور که آقای هادی خامنه ای گفتند، بهتره به فکر انتخابات 1400 باشند نه 96. چون از همین الان معلوم است که بازنده اند.