پروژه احداث تله‌کابین آبیدر سرعت می‌گیرد

تفاهم نامه همکاری جهت سرمایه‌گذاری در پروژه تله‌کابین بین شهرداری سنندج و اتاق بازرگانی ایران و آلمان امضاء شد.

به گزارش خبرآنلاین کردستان، شهردار سنندج در جلسه امضای تفاهم‌نامه همكاری بین شهرداری سنندج و اتاق بازرگانی ایران و آلمان، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اعضاء شورا بحت جذب سرمایه‌گذار در جهت اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در سطح شهر است.

منوچهر فخری افزود: یکی از اهداف شهرداری و شورای شهر در بحت جذب سرمایه‌گذار این است که بیشترین سود حاصله از پروژه‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذار برسد.

وی عنوان کرد: سنندج دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مناسبی جهت اجرای طرح‌های متعدد است و می‌توان در تمامی نقاط سطح شهر پروژه‌های مختلفی در جهت سرمایه‌گذاری تعریف کرد.

شهردار سنندج ادامه داد: یکی از نقاط دیدنی سنندج کوه آبیدر است که این کوه در نزد شهروندان بسیار قابل احترام و با قداست است.

وی تصریح کرد: پروژه احداث تله کابین یکی از بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری است که در دامنه کوه آبیدر احدات می‌شود و امیدواریم با همکاری لازم با این هلدینگ بتوانیم در جهت احدات آن گام‌های اساسی برداریم.

فخری عنوان کرد: پروژه تله کابین در زمینی به مساحت یک هکتار احداث خواهد شد و طول کل مسیر هم تا ایستگاه آخر 2 کیلومتر است.

وی افزود: با احداث تله کابین در آبیدر می‌توان پروژه‌های دیگری نظیر پارک آبی، شهر بازی، سوئیت‌های اقامتی، مکان‌های تجاری، پارکینگ و فضای سبز را نیز احداث کرد.

شهردار سنندج در پایان خاطرنشان کرد: زمینه حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در پروژه‌های سرمایه‌گذاری و عمران شهری فراهم می‌کنیم.

در پایان این جلسه، تفاهم نامه همکاری جهت سرمایه گذاری در پروژه تله کابین بین شهرداری سنندج و اتاق بازرگانی ایران و آلمان امضاء شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =