نخست‌وزیر پیشین بریتانیا پس از سخنرانی برای خبرنگاران درباره جانشینش حین ورود به ساختمان مشهور دهم در خیابان داونینگ، آهنگی را زیرلب زمزمه کرد که این رفتار وی مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته‌است.

ديويد كامرون نخست‌وزير پيشين بريتانيا پس از آنكه در برابر ساختمان دهم خيابان داونينگ به خبرنگاران اطلاع داد تا عصر روز چهارشنبه نخست‌وزير جديدي ساكن ساختماني خواهد شد كه در پشت سرش قرار گرفته، به دوربين پشت كرده و به سمت در ساختمان حركت مي‌كند. درحالي كه بي خبر از ثبت صدايش در ميكروفون دوربين‌ها، در نهايت خونسردي از تحول سياسي كه در پيش روي كشورش قرار دارد‌ زيرلب آوازي آهنگي را زمزمه مي‌كند.

كامرون در اين قسمت از فيلم سخنراني‌اش مي‌گويد شما تا عصر روز چهارشنبه نخست‌وزير جديدي را در ساختماني كه پشت سر من مي‌بينيد خواهيد داشت. خيلي ممنونم.

6161

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    1 0
    آنها چقدر ساده و آرام با قدرت خداحافظی می کنند . چقدر راحت کنار می روند . میدانند که جاه و مقام همیشگی نیست و برای هیچکس تا ابد نمانده است . دیوید کامرون ، بعد از ملکه انگلستان بالاترین مقام را داشت و خیلی راحت و خونسرد و به سرعت از آن دست کشید . حالا در کشورهای جهان سوم اگر کسی نخست وزیر یا رئیس جمهور باشد به این راحتی و خونسردی کنار خواهد رفت ؟ من فکر نمی کنم . تا خون ها ریخته نشوند و مردم به شدت در حالت انقلاب قرار نگیرند کسی از جایش تکان نمی خورد . بیشتر مقامات دو دستی در جهان سوم به تخت و صندلیشان چسبیده اند .