مسعود خوانساری گفت:«خواسته ما مبارزه با فساد است. به این منظور که قبل از اینکه اتفاق افتد پیشگیری شود. »

مسعود خوانساری در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، خواسته های بخش خصوصی از وزارت اطلاعات را اعلام کرد و گفت:« فساد در کل نهادها، سازمان های اجرایی و حاکمیتی در ۱۰ سال گذشته توسعه پیدا کرده و در حال حاضر در همه جا دیده می شود. فساد موجب عدم رشد توسعه و جلوگیری از فعالیت های بخش خصوصی می شود. »

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وی افزود:« خواسته ما مبارزه با فساد است. به این منظور که قبل از اینکه اتفاق افتد پیشگیری شود. شفاف سازی، حذف مجوزهای زائد و حذف امضاهای طلایی که موجب رانت و فساد می شود، باید از سوی وزارت اطلاعات در دستور کار قرار گیرد و باید با آنها برخورد فعال شود.»

خوانساری ادامه داد:«دومین خواسته ایجاد فضای رقابت برای کسب و کار است.دستگاه های دولتی و شبه دولتی وارد چرخه اقتصاد شده اند و رقیب جدی برای بخش خصوصی است. شرکت های دولتی و شبه دولتی  حوزه فعالیت های خود را گسترش داده است و باعث عدم عادلانه پیش رفتن اقتصاد و برقراری فضای رقابتی شده اند.»

رییس اتاق تهران خواستار تحلیل بنگاه های دولتی و شبه دولتی و بازدهی آن ها شد و گفت:« فعالان اقتصادی از وزیر اطلاعات درخواست دارند تا اوضاع اقتصاد کشور را تحلیل کند.»

 

22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =