خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمیه محمدیان A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    1 0
    فدراسیون شطرنج باتوجه به بودجه ناچیزی که از وزارت ورزش میگیره یکی از قهرمان پرورترین و پربازده ترین فدراسیون های ماست که متاسفانه بیشتر برنامه هاشو بدلیل مسایل مالی نمیتونه اجرا کنه و تمام هزینه های بالای آموزش یک بازیکن شطرنج بر عهده ی خانواده ست و فقط هزینه اعزام بازیکنی که قهرمان رده سنی کشورمیشه رو پرداخت میکنن و باتوجه به اینکه حضور والدین در اعزام های خارج از کشور اجباریِ ما باید با هزینه های سنگین فرزندمون رو همراهی کنیم و نفر دوم و سوم هم که اصلا اعزام نمیشن .اگر ممکنه مسئولان وزارت ورزش یه کم به شطرنج توجه کنند.
  • م.مشهدی A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    با سلام و احترام طرح توسعه اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ع از سال 1371 شروع و بارها بدلایل مختلف در طول 24 سال گذشته متوقف شده است که اصلی ترین دلیل آن کمبود بودجه برای خرید خانه های سمت جنوب و شرقهاشم آباد و نفرآباد می باشد.شهرداری منطقه 20 گفته تا 8 سال طرح متوقف شده است. در حالی که انبوه مشکلات حاصل از خرابی خانه ها و ابهام در سرنوشت طرح،مردم را بین هوا و زمین نگه داشته است .در این حالت نه مردم انگیزه ای برای تعمیر و ساخت خانه ها دارند و نه شهرداری می تواند اقدام اساسی برای رفع مشکلات محل نماید چه کنیم؟بدلیل حضور صدها هزار زائر داخلی و خارج از کشور منظره و نمای زشتی در اطراف حرم شکل گرفته است .
  • طاهری A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    با سلام آیا هیچ مقامی پاسخگوی تعلل در اجرای دستورالعمل سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان نیست.؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    4 0
    با تشکر از خبر آنلاین بابت راه اندازی پل ارتباطی ، ولی مشکل اینه که پیگیری طرح مشکلات توسط خبر آنلاین بسیار کند انجام میشه .
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    2 0
    وام ویژه دانشجویان دکتری چرا پرداخت نمیشه؟
  • يزدان زنگنه DE ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    2 1
    مشكل من وخيلي از مردم امثال من مشكل راهنمايي و رانندگي است كه اين ارگان بجاي انجام كار فرهنگسازي به ارگاني براي كسب درامد تبديل شده.شما وقتي تو جاده ميافتين انواع و اقسام تابلو قديمي سرعت ممنوع كه وقتي جاده دوطرفه بوده استفاده ميشده ودر حال حاظر كه جاده ها اكثرا يكطرفه يا به اصطلاح دوبانده شده اند وهنوز جمع اوري نشده اند بر خورد ميكنيد و پليس راه طبق تابلوهاي قديمي سرعت ممنوع اعمال جريمه ميكند...نكته دوم پايين اوردن حداكثر سرعت در جاده هاي درون شهري وبرون شهري وبالا بردن قيمت جرائم سرعت ميباشد كه نشان دهنده اين است كه راهنمايي ورانندگي بجاي اينكه كيفيت خودرو و جاده هارا كنترل وافزايش دهند به سمت افزايش قيمت جرائيم سوق پيدا كرده
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    2 0
    چرا برنج ایرانی اینقدر گران شده است؟؟؟ برنج طارم در مشهد کیلویی ۱۲هزار تومان
  • شهرام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    4 0
    دلیل ابطال پرونده خرید خدمت سال 94که در سال 95باطل شد چیست
  • محمدرضا IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    5 0
    درمورد دکل های ایرانسل که روی پشت بام خونه ها نصب شده و شهرداری از صاحب ملک چیزی بیشتر از مبلغی که ایرانسل به صاحب ملک داده حدود 10 میلیون ، عوارض و مالیات میخواد، سئوال داشتم. جالبه که توی قرارداد چیزی در اینمورد قید نشده و شهرداری هم در سالهای پایان قرارداد آفتابی میشه که بیچاره صاحب ملک نه راه پس داره و نه راه پیشضمنا میخوام جواب بدن شهرداری در قبال این پولها چه خدماتی ارائه میده؟
  • يوسف DE ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    سلام از خبر انلاين خواهش ميكنم در رابطه با پارك ولايت گزارش تهيه كنند تا ما هم بدانيم چرا قسمت وسيعي از پارك بلا استفاده مانده
  • رضا A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    1 0
    با سلام خدمت خبر آنلاین. خواستم پیگیری کنید ملاک محاسبه خرید خدمت سربازان فراری تا سال 94محاسبه میشود یا سال 95
  • شهاب A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام سؤالی از مسئولان محترم نظام وظیفه داشتم و آن اینکه آیا مشمولانی که طبق آخرین مدرکشان بیش از ۱۰ سال غیبت دارند و انصرافی نا خواسته شهریور ۹۴ هستند میتوانند با پرداخت جریمه، از امکانات فراهم شده برای مشمولان غایب استفاده کنند؟ با تشکر