ثبت دومین شکست در کارنامه والیبال قم برابر همدان

دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال رده سنی امید قم در لیگ دسته دوم والیبال امیدهای کشور دومین شکست خود در این مسابقات را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، علیرضا منافی با اعلام خبر ثبت دومین شکست در کارنامه والیبال قم برابر همدان به مهر گفت: تیم والیبال امید استان قم سه‌شنبه شب در دومین دیدار خود در لیگ دسته دوم والیبال امیدهای کشور در اراک برابر تیم والیبال همدان شکست خورد و برای دومین بار طعم تلخ شکست را چشید.

وی افزود: در این مسابقه والیبالیست‌های قمی نتوانستند برابر حریف خود عرض اندام کنند و در ۳ ست متوالی نتیجه را به همدان واگذار کردند تا بخت صعود آن‌ها به دور بعد کمرنگ‌تر شود و در این بازی نیز نتوانند امتیازی کسب کنند.

دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: مسابقات والیبال لیگ دسته دوم امید کشور در اراک با توجه به انصراف یکی از تیم های حاضر در لیگ دسته دوم، با حضور ۷ تیم برگزار می‌شود و والیبالیست‌های قم در نخستین دیدار خود ۳ بر صفر برابر ایلام مغلوب شده بودند.

منافی بیان داشت: این مسابقات در ۲ گروه ۴ تیمی و ۳ تیمی برگزار می‌شود و تیم وایلبال قم امروز در سومین دیدار خود در دور گروهی مقابل تیم قزوین به میدان می‌رود و پس از آن یک مسابقه دیگر در پلی آف در پیش خواهد داشت.

وی عنوان کرد: از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود می‌کند و در ‌نهایت ۴ تیم مرحله دوم با هم مسابقه خواهند داد تا ۲ تیم به لیگ دسته اول صعود کنند ضمن اینکه تیم‌های حاضر در گروه ۳ تیمی در مرحله مقدماتی مسابقات پلی آف نخواهند داشت اما در گروه ۴ تیمی پس از برگزاری مسابقات دوره‌ای، بازی‌های پلی آف برگزار می‌شود.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: حمیدرضا بخشنده فر، محمد محسن رضابخش، علیرضا اکبری، علی اسدیان، علیرضا فرزانه، محمد صالح ونکی، محمد محمدی، مجید غفاری، حامد براتی، ابوالفضل هاشمی، محمد ارجمندی و علیرضا خدیوی بازیکنان تیم والیبال امید قم را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 555792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =