استقبال ١٠هزار نفری از طرح «آسمانی ها» در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری،گفت ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح بزرگ اوقات فراغت «آسمانی ها» شرکت می کنند .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان  ، جواد کارگران در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» که در تالار غدیر شهرکرد برگزار شد، افزود:یک هزار و ۲۰۰ مربی آموزش کلاس های اوقات فراغت «آسمانی ها» کانون های مساجد را بر عهده دارند.گفت: ٣٩٥ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان فعالیت دارند که از این تعداد ٢٠٠ پایگاه مجری طرح اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» هستند.

وی بابیان اینکه ١٠ هزار و ٥٠٠ نفر در طرح بزرگ اوقات فراغت «آسمانی ها» شرکت می کنند افزود: یک هزار و ٢٠٠ مربی آموزش کلاس های اوقات فراغت «آسمانی ها» کانون های مساجد را بر عهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه آیین افتتاحیه اوقات فراغت تیر ماه همزمان با سراسر کشور برگزار شده است ابراز کرد: اختتامیه اوقات فراغت ١٣ شهریور سال جاری مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) برگزار می شود.

کارگران، برگزاری کلاس های قرآن، احکام و اعتقادات، فضای مجازی و رسانه (آموزش نشریه نویسی، وبلاگ نویسی)، کتاب و کتابخوانی و مسابقات فرهنگی، فنی، هنری، مهارتی (خطاطی، نقاشی و...)، اردوهای تربیتی درون استانی و برون استانی، ورزشی و... را از جمله کلاس های اجرایی در طرح اوقات فراغت عنوان کرد.

وی ابراز کرد: برای استفاده از فضا و امکانات آموزشی و سالن های ورزشی مدارس همجوار مساجد، استفاده از سایت های کامپیوتر به صورت رایگان، استفاده از اردوگاه های تفریحی آموزشی آموزش و پرورش با تخفیف ویژه برای پایگاه های اوقات فراغت کانون با آموز و پرورش تفاهم نامه همکاری منعقد شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج، هلال احمر، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای و... از دیگر دستگاه های هستند که در برگزاری طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» با کانون های فرهنگی هنری مساجد همکاری می کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =