مهدی تاج گفته امسال 2.5 تیم سقوط می کنند اما امیر عابدینی می گوید فقط دو تیم سقوط خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده که در تعداد تیم هایی که سقوط می کنند تغییراتی ایجاد شده و امسال 2.5 تیم به لیگ دسته اول سقوط می کنند. اما در حالی که هنوز یک روز هم از این اظهار نظر مهدی تاج نگذشته، امیر عابدینی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ حرف های رئیس فدراسیون را تکذیب کرده است!
عابدینی در مصاحبه ای گفت: «سازمان لیگ کاملا مخالف این موضوع است و چنین چیزی بر خلاف مصوبات ما است. احتمالا مهدی تاج تصور کرده سازمان لیگ با چنین موضوعی موافقت کرده است در حالی که اینطور نیست و قطعا سهمیه سقوط و صعود تیم‌ها تغییر نمی‌کند. امسال دو تیم به لیگ برتر می‌آیند و دو تیم هم به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند. نمی‌دانم نیم سهمیه از کجا آمد. وقتی سهمیه سقوط و صعود، دو و نیم تیم باشد، باعث ایجاد وهن می‌شود. این عدالت نیست و ظلم به لیگ برتر است. تیمی که می‌خواهد به لیگ برتر بیاید باید در لیگ دسته یک، اول یا دوم شود. نیم سهمیه نداریم. از اینطرف هم فقط دو تیم آخر لیگ به دسته اول می‌روند.»
عابدینی درباره اینکه گویا این مصوبه در فدراسیون فوتبال وتو شده است، گفت: «چنین چیزی نیست. اصلا در فدراسیون فوتبال سهمیه دو و نیم تیم مصوب نشده است. من نماینده سازمان لیگ در فدراسیون فوتبال هم هستم و این موضوع را ندیدم. احتمالا به مهدی تاج اطلاعات غلط داده‌اند. ما برای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال احترام قائلیم و مصوبات آنها هم قابل احترام است ولی به شرطی که به اختیارات ما لطمه نزند. حرفمان این نیست که مصوبات سازمان لیگ وحی مُنزل است ولی به هر حال چیزهایی که در حیطه اختیار سازمان لیگ است را انجام می‌دهیم. من مطمئنم که افزایش تعداد تیم‌های سقوط و صعود کننده در فدراسیون فوتبال مصوب نشده است و اکثریت هیات رئیسه با آن موافق نیست.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =