ایرنا نوشت:رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه نخستین نیاز اساسی مدیریت اخلاق و تزکیه است، گفت: مسئولان کشور باید مانند مردم زندگی کنند.

سردارمحمدرضا نقدی درآیین افتتاحیه بیست و یکمین دوره طرح ولایت که در سالن پنج آذر ستاد سازمان بسیج با حضور صدها نفر از بسیجیان دانشجویی سراسر کشور برگزارشد، گفت: امروز کشور بیشتر از هر زمانی محتاج چنین حرکت های بزرگی همچون تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اکنون به مرحله ای از انقلاب رسیده ایم که برای گذر از پیچ تاریخی راهی جز توجه به اولویت های پیش روی ما نیست، وعده های الهی امام راحل در پیشرفت انقلاب یکی پس از دیگری محقق شده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد فتح سنگرهای کلیدی جهان به دست نیروهای حزب الله و عجز و شکست دشمنان بزرگ انقلاب و اصلی اسلام در دنیا هستیم تصریح کرد: اما درداخل کشور با چالش های بزرگی روبرو هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تبیین مشکلات داخلی پرداخت و گفت: مشکلات داخلی توسط دشمنان خارجی و غفلت و ناتوانی ما ایجاد شده است.

سردارنقدی به بیان دو نیازاساسی برای رسیدن به آرمان های انقلاب پرداخت و افزود: اگر مدیران، اولین نیاز اساسی یعنی اخلاق و تزکیه را نداشته باشند، دستشان به فساد آلوده می شود.

وی گفت: اگر تزکیه نباشد؛ افرادی برای به ریاست رسیدن، برای به آسایش رسیدن، به مردم دروغ می گویند. افرادی می آیند و به راحتی دست در جیب بیت المال می کنند و وقتی که مواخذه می شوند می گویند این کار قانونی است، وجدان انسان کجا رفته است؟

وی رهبرمعظم انقلاب را همان الگوی تربیت اسلامی و دینی دانست و افزود: آن زمانی که به آیت الله العظمی خامنه ای، مسند رهبری نظام را پیشنهاد می کنند، ایشان اصرار می کنند تا این بار را بر دوششان نگذارند. این انسان محصول تقوا، تربیت دینی و تزکیه است. به همین دلیل است که ایشان می تواند درمقابل همه زورگویان عالم بایستد.

سردار نقدی افزود: آن کسی که در مسند رهبری نظام قرار دارد و همه چیز برای او مهیا است؛ می تواند بهترین غذا، پوشاک، مسکن و تفریحات را داشته باشد اما روی زیلو و درخانه ای محقر و غذایی که از غذای همه ما ساده تر است استفاده می کند؛ این نتیجه تربیت دینی و اسلامی است. مشکل امروز این است که این اخلاق را تعمیم نمی دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دانشگاه امروز در این زمینه احساس مسئولیت نمی کند، اگر این احساس مسئولیت بود خیلی از اتفاقات نمی افتاد به سادگی در دست کودکان و نوجوانان ما شبکه های اجتماعی را قرار نمی دادند. به سادگی شبکه های ماهواره ای را به خانه های ما راه نمی دادند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    75 3
    باز خوبه دست تو جیب مردم میکنن بعضیا،بعضیا که حریم مردم رو میشکونن
  • مخمخ RU ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 164
    سردار عزیز نگو که دلها بخدا خون شده مگر شماها غیرتمندان و ریشه های انقلاب استین بالا بزنید...هر وقت سپاه وبسیج از موضوعی کنار رفتند این شده که میبینید....بامید حق سردار چشم امید مردم شهید پرور به امثال شماهاست