برخی محلات شمال شرق پایتخت دچار بحران بی آبی و افت فشار آب شده اند و ساکنان شهرک لاله می گویند این بحران 72 ساعت است حل نشده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افت فشار آب و بعضا قطعی آن در شمال شرق تهران، ساکنان این محدوده را آزار می دهد. به خصوص ساکنان شهرک لاله که می گویند 72 ساعت است با بی آبی طرفند و نمی دانند چه کنند.
حق شناس یکی از ساکنان محله لاله در تماس تلفنی با سرویس مشکلات مردم گفت: حدود 70 ساعت است شهرک لاله واقع در انتهای بلوار ارتش بحران آب دارد. تا چهارشنبه گذشته اب با فشار خوبی در اختیار مردم بود ولی یک دفعه آب در برخی محلات از جمله ازگل و شهرک لاله قطع شد. هم اکنون آب برخی مناطق وصل شده ولی شهرک لاله همچنان در بی آبی به سر می برد.
این شهروند در ادامه با اشاره به اینکه کارکنان شرکت آب اقداماتی را برای عیب یابی در محله انجام داده اند ولی نتوانسته اند مشکل را پیدا کنند، گفت: دیروز چند ساعتی آب وصل شد ولی باز هم مشکل ادامه داشت تا اینکه به طور کلی با قطع آب روبرو شدیم. الان کارگران شرکت آب، معابر شهرک را در اینطرف و آنطرف می کنند و می گویند باید ببینیم مشکل چیست. ما به عینه می بینیم آنها سعی و خطایی یک شیر آب را در محله ای را باز می کنند و می بندند و می گویند افت فشار است. وقتی می پرسیم چرا افت فشار است می گویند مصرف بالاست. در جواب آنها گفتیم تا چهارشنبه گذشته فشار آب بسیار خوب بود و پذیرفتنی نیست ناگهان فشار آب کم شود.
او در ادامه گفت: با وجود پیگیری های مکرر از طریق سامانه 122 و وزارت نیرو، شرکت آب نه پاسخگویی صریح و نه اطلاع رسانی درست می کنند تا مردم چاره ای بیندیشند. الان 72 ساعت است مردم زندگی ندارند. برخی از مسئولان سازمان آب می گویند تیمی که الان مسئول آب منطقه یک شده اند از شهرستان آمده اند و منطقه را نمی شناسند. چرا مایی که ادعا داریم زلزله تهران را می توانیم مدیریت کنیم، بحران آب یک شهرک را در مدت 72 ساعت نمی توانیم مدیریت کنیم؟
این مشکل از طریق سرویس مشکلات مردم برای روابط عمومی شرکت آب تهران ارسال شد تا در صورت فرستادن جوابیه، عینا منتشر شود.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    19 3
    ۲سال قبل در اغلب مناطق شهررباط کریمآب ب مدت۳روزقطع بود و مردم کلافه و سردرگم... اما کسی خبرآزاری پوشش خبری نداد اینجا بود ک کاملا درک کردم شهروند دارای درجه یعنی چ........