نمایندگان تیراندازی قم موفق به کسب مدال نشدند

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: نمایندگان تیراندازی قم در مسابقات تیراندازی تفنگ بادی قهرمانی کشور موفق به کسب مدال نشدند اما در بخش مردان یک تیرانداز قمی به فینال رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، محمد جواد متقیان‌نژاد با اعلام این خبر که نمایندگان تیراندازی قم موفق به کسب مدال نشدند، به مهر گفت: رقابت‌های تیراندازی سلاح بادی قهرمانی کشور روز گذشته در حالی به پایان رسید که در بخش مردان یک نماینده از قم به فینال رسید اما موفق به حضور بر روی سکو نشد و در بخش زنان نیز تیرانداز قمی با فاصله‌ای ناچیز از رسیدن به فینال باز ماند.

وی افزود: فینال سومین دوره رقابتهای تیراندازی سلاح‌های بادی کشور در رشته تفنگ درحالی به پایان رسید که علیرضا داوود آبادی قهرمان و امیر حسین گل پسند به نایب قهرمانی رسیدند اما هادی قرباغی نماینده قم در فینال به مقام ششم رسید.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: در این مسابقات ۷۹ مرد تفنگدار پا به رقابت گذاشتند که در نتیجه با راه یابی ۸ نفر برتر به فینال، علیرضا داوود آبادی عضو تیم ملی از تهران به مقام قهرمانی، امیرحسین گل پسند عضو تیم ملی از رنجان به نایب قهرمانی و دیگر تیرانداز کشورمان حسین باقری نایب قهرمان جهان از اصفهان نیز جایگاه سوم را به نام خود ثبت کرد.

متقیان‌نژاد بیان داشت: هادی قرباغی تیرانداز قمی در این مسابقات توانست به مرحله نهایی و ۸ نفر برتر برسد که در فینال ششم شد ضمن اینکه وی به عنوان نفر چهارم در مرحله مقدماتی به فینال مسابقات راه یافته بود.

وی عنوان کرد: در بخش بانوان؛ ۱۱۰ تفنگدار پا به میدان گذاشتند که با راه یابی ۸ نفر برتر به فینال و در رقابتی جذاب و تنگاتنگ تیرانداز خوزستانی حسنا توتون چی توانست در جایگاه اول بایستد و مریم شفیعی‌پور و فاطمه ابراهیمی هر دو از تهران به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: نرجس کولیوند از قم با اختلاف یک دهم به نسب به نفر هشتم مسابقات از راه یابی به فینال مسابقات بازماند و مقام نهم مسابقات را به خود اختصاص داد. امتیاز کولیوند ۴۰۷،۲ و امتیاز نفر هشتم مسابقات ۴۰۷.۳ بود و سیده رویا صبح خیز دیگر تیرانداز قمی و نفر دوم نوجوانان آسیا مقام دوازدهم این مسابقات را کسب کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =