سکه تمام بهار آزادی با کاهش ۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به یک میلیون و ۸۵ هزار تومان رسید.

قیمت نفت در ساعت های نخست معاملات امروز افزایش یافت، زیرا کاهش ارزش دلار، مطلوبیت نفت خام را افزایش داد و اطلاعات مثبت درباره اقتصاد آمریکا، دورنمای تقاضای نفت را بهبود بخشید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین پس از گذشت ساعاتی از آغاز معاملات، قیمت نفت در بازار روز دوشنبه با تغییر رو به رو شد و کارشناسان بر این باورند که اثر کودتا روز جمعه هم اکنون بر بازار نفت دیده شده است.

قیمت نفت خام آمریکا با کاهش 12 سنت به 45 دلار و 83 سنت رسید. در هفته گذشته میانگین قیمت نفت خام آمریکا یک درصد افزایش داشته است.

از سوی دیگر در بازار های جهانی ارزش دلار نسبت به ین افزایش یافت و یورو نیز همچنان در کانال 1.1067 دلار قرار دارد. 

به موازات تحولات بازارهای جهانی در بازار داخل نیز  تغییراتی در قیمت حاصل شد به طوریکه بازار سکه داخلی در سومین روز هفته با روندی کاهشی رو به رو شد. 

سکه تمام بهار آزادی با کاهش ۵ هزار تومان به یک میلیون و ۸۵ هزار تومان رسید. نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب کاهش ۳هزار تومانی و هزار تومانی را تجربه کردند.نیم سکه با قیمت ۵۴۵ هزار تومان و ربع سکه با قیمت ۲۸۲ هزار تومان در بازار عرضه می شوند. این در حالیست که کارشناسان حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران خرد انتظار رشد قیمت‌های طلا را در هفته جدید کاری دارند.

بازار ارز برخلاف بازار سکه با روندی افزایشی رو به رو شد. برخی از تحلیلگران بازار اعتقاد داشتند که کاهش قیمت دلار در روز یکشنبه موجب برهم خوردن تناسب نرخ حواله درهم و دلار بازار داخلی شد.  

دلار آمریکا با افزایش ۵ تومان به ۳ هزار و ۵۱۰ تومان رسید. یورو اروپا بدون تغییر، با قیمت ثابت نسبت به روز گذشته در بازار عرضه می شود. 

 

برای مشاهده لحظه ای قیمت طلا، سکه و ارز (ایــــنـــــجـــــــــــــــــا) کلیک کنید.  

 

22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    0 0
    انشاالله لحظه به لحظه بره بالا