در نشستی که به همت انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی و همکاری شرکت شهرک های صنعتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی برگزار شد بایدها و نبایدهای رسانه ای اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، در اين نشست بر لزوم بهره برداري از كليه ظرفيت هاي رسانه اي استان، ارتقاي سواد رسانه اي در مورد اقتصاد مقاومتي، پرهيز از ايجاد حساسيت هاي نابجا و لزوم جريان سازي توسط رسانه ها تاكيد شد.

استفاده از ظرفيت رسانه ها نوين، پرداخت ويژه به مزيت هاي منطقه اي و معرفي ظرفيت هاي توليدي و كيفي استان،‌ايجاد نگرش واحد نسبت به سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي از ديگر موضوعات طرح شده در اين نشست بود.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي در اين نشست با اشاره به تاكيدات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به صنايع كوچك، گفت: اين شركت آمادگي دارد تا در صورت لزوم در همه زواياي اقتصاد مقاومتي همكاري داشته باشد.

سيد مرتضي نيرومند اسكويي، با بيان اينكه شهرك هاي صنعتي بستر مهم اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي است، افزود: فرهنگ سازي لازمه عملياتي كردن هر كاري است و تا زماني كه فرهنگ سازي نشود تحقق كامل اهداف اتفاق نمي افتد.

وي اظهار كرد: شبكه هاي اجتماعي و رسانه ها نقش اساسي در فرهنگ سازي اقتصاد مقاومتي مي توانند داشته باشند لذا لازم است تا محتوا سازي مناسب در اين زمينه انجام پذيرد.

کد خبر 557708

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار