دختر هندبالیست قمی پدیده لیگ برتر هندبال بانوان کشور شد

سخنگوی باشگاه هدف پویان جوان قم گفت: نوریه عباسی دختر هندبالیست قمی پدیده لیگ برتر هندبال بانوان کشور شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، حامد اسماعیلی با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: نوریه عباسی بازیکن آینده دار تیم هندبال هدف پویان جوان قم شب گذشته در مراسم انتخاب برترین‌های هندبال ایران به عنوان پدیده لیگ برتر بانوان معرفی شد.

وی افزود: مراسم معرفی برترین‌های هندبال ایران در سال ۹۴ دوشنبه شب برگزار شد و باشگاه هدف پویان جوان قم عنوان باشگاه شاخص لیگ برتر را از آن خود کرد اما بخش غافلگیر کننده این مراسم، انتخاب یکی از بازیکنان هدف پویان قم به عنوان پدیده سال بود.

سخنگوی باشگاه هدف پویان جوان قم گفت: نوریه عباسی، ستاره جوان هدف پویان توانست عنوان پدیده لیگ برتر را از آن خود کند و این در حالی بود که نوریه عباسی در این مراسم حضور نداشت و تندیس پدیده لیگ برتر را زهرا احمدی نیا سرمربی تیم هدف پویان به نیابت از عباسی از برگزار کنندگان مراسم دریافت کرد.

اسماعیلی بیان داشت: نوریه عباسی با وجود اینکه سال گذشته در رده سنی نوجوانان قرار داشت همراه با تیم ملی جوانان در مسابقات مقدماتی جام جهانی در قزاقستان حاضر بود و برای نخستین بار پیراهن تیم ملی هندبال ایران را بر تن کرد.

وی عنوان کرد: وی در اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان اعزامی به اردن نیز حضور دارد و چندی پیش نیز در مرحله نخست این اردو شرکت کرده است البته نوریه عباسی تنها بخشی از داشته‌های هندبال بانوان قم در عرصه ملی است و هدف پویان علاوه بر عباسی، ۳ بازیکن دیگر از استان قم در ترکیب تیم ملی دارد.

سخنگوی باشگاه هدف پویان جوان قم تصریح کرد: این برای نخستین بار است که یک تیم هندبال از استان قم و نیز یک بازیکن قمی موفق به کسب چنین عنوانی می‌شوند و این موفقیت در تاریخ ورزش بانوان استان قم بی‌نظیر بوده است و هدف پویان را به عنوان الگوی بومی سازی و کار پایه در ورزش قهرمانی معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =