آیت الله خوشوقت با تاکید بر اینکه احتمال وقوع زلزله در تهران جدی است ، از مردم خواست تا برای دفع بلا به توبه و صدقه روی بیاورند .

به گزارش رجانیوز وی در سخنان پس از نماز مغرب و عشای خود در مسجد امام حسن مجتبی(ع) اشاراتی به تاثیر گناه زیاد در وقوع عذاب هایی مانند زلزله دارد و گرچه در صحبت با بعضی از اطرافیان خود تعیین زمان دقیق زلزله را توسط خود رد کرده است، اما در ملاقات چندی پیش یکی از همکاران نزدیک احمدی نژاد با آیت الله خوشوقت، ایشان به دوری مردم از گناه برای جلوگیری از وقوع زلزله تاکید کرده است.

در این دیدار که گزارشی از فعالیت های دولت برای آمادگی با زلزله احتمالی تهران ارائه شده، آیت الله خوشوقت با اشاره به این که افزایش گناه موجب عذاب الهی می شود گفته است که باید علما و وعاظ به میان مردم بروند و آن ها را به عذاب الهی انذار دهند و از آن ها بخواهند گناه نکنند. همچنین ایشان گفته است باید به فقرای متدین صدقه بدهید تا برای رفع عذاب از تهران دعا کنند.

حضرت آیت الله خوشوقت از علمای سرشناس و اساتید اخلاق مشهور تهران با اشاره به احتمال قوی وقوع زلزله در شهر تهران، از مردم این شهر خواست علاوه بر پرداخت صدقه به مردم فقیر متدین، برای دفع این بلا به توبه دسته جمعی روی بیاورند.

وی ضمن تصدیق تقویت احتمال وقوع زلزله در شهر تهران، این امر را به دلیل افزایش گناه در این شهر عنوان کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 55874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۰
    1 6
    با توجه به جدی بودن خطر وقوع زلزله که تهران را تهدید میکند باید از ایشون قدرشناسی کرد که برای ارشاد مردم هنوز در تهران به سر میبرند.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۰
    5 1
    حاج آقا نفرمودن چه گناهايي زياد شده؟
  • Mehdi IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۰
    5 1
    دولت به این خوبی. چرا گناه زیاد شده؟ ای بابا!
  • گهنکار پشیمان IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۰
    2 2
    خدا به ما رحم کند.
  • پس کی به فکر ماست IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۰
    4 1
    بله شما بگین کجا گناه زیاد نشده در همین شهر مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) بیان ببینین چه خبره!از آقا خجالت نمیکشن حتی گاهی اوقات توی حرم هم رعایت بعضی مسائل را نمیکنند .خدا همه ی مارا به راه راست هدایت کند. در ضمن درسته که توصیه به ترک گناه خیلی مهمه ولی خداون متعال به انسان عقل داده و ما باید با استفاده از عقلمون برای پیشگیری از زلزله و تلفاتش تلاش کنیم نه اینکه یک جا بشینیم و فقط دعا کنیم .هم باید دعا کنیم و هم تلاش به قول معروف از ما حرکت از خدا برکت
  • بدون نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۱
    6 1
    پس با اين اوصاف نتيجه مي گيريم كه در اروپا گناه كمتري هستش كه زلزله نمي ياد
  • بدون نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
    3 1
    من شبها از ترس خوابم نمیبره تر خدا بس کنید