نماینده مردم همدان به تلاش دشمن برای در اختیار گرفتن جوانان ایرانی از طریق ماهواره و شبکه‌های مجازی اشاره کرد و گفت: باید جوانان را برای مقابله با توطئه‌های دشمنان آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی که در نشست اعضای قرارگاه استانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: حفظ خون شهدا بهترین راهکار برای مقابله با عرصه جنگ نرم است.


وی در این نشست با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز در اوج قدرت است، گفت: جمهوری اسلامی با نقش‌آفرینی در جهان اسلام در دنیا برای بشریت الگوست و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز برای جوانان اروپا راهگشاست.

امیر خجسته جوانان اروپایی را تشنه عدالت و حقیقت دانست و افزود: قدرت امروز جمهوری اسلامی و مدیریت جهان اسلام از قدرت مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است و پشتیبان این قدرت مردم هستند.


وی با اشاره به نقش جوانان در انقلاب خاطرنشان کرد: با وجود سیطره آمریکا قبل از انقلاب و در شرایط بسیار سخت انجمن‌ها، جوانان، دانش‎آموزان و دانشگاه‌ها ورود کردند، محکم ایستادند و توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کردند و سرنوشت خود را رقم زدند.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: جوانان ما جان خود را فدای انقلاب و اسلام کردند و با اعتقاد و ایمان راسخ در مقابل ابرقدرت‌ها و دشمنان نظام ایستادند.

وی یادآور شد: امروز 2 هزار بسیجی حزب‌الله با دست خالی در مقابل صهیونیسم ایستاده‌اند و آنها را خوار و ذلیل کرده‌اند و این الگویی بود که جوانان ما به جوانان دنیا داده است.

خجسته با بیان اینکه مردم دنبال خوبی و حقیقت هستند و جوانان ما این خوبی و حقیقت را عرضه کردند، تاکید کرد: درخت انقلاب به بار نشسته و بیداری اسلامی را به دنبال داشته است.


نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به تعیین خط مشی برای جوانان توسط رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: حفظ خون شهدا بهترین راهکار برای مقابله با عرصه جنگ نرم است.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه امنیت امروز کشور مدیون رشادت‌های جوانان دیروز است، اظهار داشت: امروز جوانان باید با حضور در عرصه جنگ نرم، دین و انقلاب را حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان باید برای خنثی کردن توطئه دشمنان با جذب جوانان در این مراکز کار کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =