غواص دست بسته کربلای 4 مهمان دارالمومنین همدان

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان از شناسایی یک تن از شهدای غواص کربلای 4 خبر داد و گفت: این شهید معزز به همراه دو تن دیگر از شهدای شناسایی شده، مهمان همدانی‌ها ‌می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ، بهرام دوست‌پرست، نماینده کمیته جست وجوی مفقودین در جمع خبرنگاران همدان با اعلام مطلب فوق افزود: سه تن از شهدای مفقودالجسد استان در مناطق عملیاتی میمیک (عملیات عاشورا)، نفت شهر و ام‌الرصاص(کربلای 4) توسط جست‌وجوگران تفحص شده و پس از تطبیق نمونه DNA شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه این شهدا به همراه چهار شهید گمنام دیگر در سالروز شهادت امام صادق (ع) تشییع و خاکسپاری می‌شوند، گفت: یک تن از این شهدا از جمله شهدای غواصی است که خردادماه سال گذشته به همراه 175 شهید غواص دیگر در تهران تشییع شدند.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین گفت: این شهید معزز از رزمندگان گردان 155 لشگر 32 انصارالحسین(ع) بوده که دی‌ ماه سال 65 در عملیات کربلای 4 به شهادت می‌رسد.

وی با اشاره به حضور چهار شهید گمنام دیگر در همدان یادآور شد: این چهار شهید گمنام که در حوزه علمیه خواهران نهاوند، ستاد ناجای استان و اردوگاه ابوذر خاکسپاری می‌شوند متعلق به عملیات کربلای 4 و ایذائی والفجر 8 بوده که در منطقه ام الرصاص تفحص شده‌اند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =