۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۶

مرد ایرانی که با همدستی یک فرد دیگر 4 میلیون درهم از یک صرافی در دبی سرقت کرده بودند و قصد داشتند از امارات فرار کنند، با تلاش ماموران پلیس بازداشت شدند.

به گزارش خبرآنلاین، یکی از مقامات بلندپایه پلیس در این باره گفت: متهمان این پرونده به صورت غیرقانونی به امارات آمده بودند و قصد داشتند به همین شیوه نیز از کشور فرار کنند. این افراد پس از اینکه هماهنگی های لازم با ماموران مرزی، گارد ساحلی و پلیس فجیره بعمل آمد، در امارت فجیره بازداشت شدند.

متهمان ابتدا اتهامات وارده را رد می کردند، اما در بازجویی های بعدی محل نگهداری وجوه نقدی سرقتی را فاش کردند. سارقان زمانی که متوجه شدند ماموران در کمین آنان هستند، پول های سرقتی را داخل گودالی در صحراهای نزدیک مرز پنهان کردند.

اداره پلیس چندی پیش در جریان وقوع سرقت از شرکت صرافی امنیات در منطقه المرقبات دبی قرار گرفت که از دو گاوصندوق داخل آن، 4 میلیون درهم وجه نقد سرقت شده بود.

ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند سارقان با طناب از پنجره آپارتمانی که بالای شرکت قرار داشت، پایین آمده و از پنجره های پشتی وارد شرکت شدند.

ماموران با بررسی لیست افراد سابقه دار تعدادی عکس تهیه کردند. صاحب شرکت پس از دیدن این عکس ها، یکی از متهمان را شناسایی کرد و گفت: این فرد چندین بار به شرکت مراجعه کرده است.

پلیس با انتشار عکس های متهمان، تلاش گسترده ای را برای جستجوی این افراد در مناطق مرزی آغاز کرد و توانست آنان را بازداشت کند. همچنین محل اختفای پول های مسروقه نیز کشف شد و به صاحبش بازگردانده شد.

متهمان دستگیر شده سابقه دار هستند. آنها در گذشته به خاطر ارتکاب جرایم مشابه به زندان محکوم شده و از کشور اخراج شده اند.
امارات الیوم/19 آوریل

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 55950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =