۰ نفر
۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۹
اولویت کاری معاون جدید استاندار بوشهر

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در آیین معارفه خود انعکاس فعالیت های دولت و پویا کردن فضای کاری خود عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین، عباس جمشیدی بعد از ظهر شنبه در آئین تودیع معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار داشت: این دولت اقدامات موثری انجام داده است و باید ما به عنوان نماینده دولت بازگو کننده عملکردهای دولت باشد.

وی یکی از برنامه‌های کاری خود را اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم عنوان کرد و افزود: مجموعه ما تلاش می‌کند که بیشتر از گذشته انتقال‌دهنده فعالیت‌های موثر دولت به مردم باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در حوزه سیاسی در استان اقدامات خوبی صورت گرفته است اما به تحرک، پیگیری و تلاش بیشتری نیاز است.

جمشیدی با اشاره به زمان کوتاه مانده تا انتخابات گفت: کارهایی روی زمین مانده است که جزو وعده‌های دولت بوده است و باید تا قبل از انتخابات برای تحقق آن تلاش مضاعف کنیم.

وی به انتخابات موفق گذشته اشاره کرد و افزود: در انتخابات پیش رو نیز باید تلاش شود که در یک فضای آرام و رقابتی صورت گیرد.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: از همکاران درخواست دارم که با همدلی و تعاملی که تا کنون وجود داشته به فعالیت در این بخش کمک کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =