اختلاف هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش لرستان /بلاتکلیفی مجمع هیات فوتبال لرستان

ایسنا نوشت، دوره چهار ساله ریاست هیأت فوتبال لرستان در اردیبهشت امسال به پایان رسیده اما هنوز زمان برگزاری مجمع انتخابات رئیس جدید مشخص نشده است

با اتمام دوره چهار ساله حیدر(همایون) بهاروند، آگهی‌های ثبت‌نام برای ریاست هیأت در نشریه‌های استانی به چاپ رسید. این کار ابتدا از طرف هیأت اجرا شد که اداره کل آن را قبول نداشت و برای بار دوم از طرف متولی ورزش استان آگهی چاپ شد.

اعضای هیأت فوتبال لرستان معتقدند طبق اساسنامه فدراسیون برگزاری مجمع انتخاباتی بر عهده خود هیأت است ولی متولیان کنونی ورزش لرستان این موضوع را قبول ندارند و همین مشکل سبب شده با گذشت چند ماه از انتشار آگهی‌ها، مجمع برگزار نشود.

بهاروند در 18 اردیبهشت 91 برای چندمین بار به عنوان رئیس هیأت استان انتخاب شد و از زمان پایان ریاستش چند ماه سپری شده که با سرپرست پیشنهادی اداره کل، موافقت نمی‌شود و مشکل فدراسیون برای انتخابات با وزارت تکرار شده؛ وزارتی‌ها اعتقاد داشتند چون زمان انتخابات فدراسیون فوتبال از سوی هیأت رئیسه 11 اردیبهشت 95 تعیین ‌شده بود و مدت ریاست فدراسیون در آن تاریخ به پایان می‌رسید، وزارتی‌ها حق دارند تا برگزاری مجمع سرپرست انتخاب کنند که اعضای هیأت رئیسه این موضوع را قبول نداشتند.

از طرف اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیز برای هیأت سرپرست معرفی شده که مورد موافقت قرار نگرفته و طرفین در این زمینه رایزنی‌هایی با هم داشته‌اند که تاکنون نتیجه نداده و از مواضع خود هم کوتاه نمی‌آیند.

البته اداره کل ورزش و جوانان لرستان در برگزاری مجمع انتخابات هیأت کشتی نیز با فدراسیون این رشته مشکل داشت و با اینکه دوره ریاست عبدالله عزیزپور در هیأت کشتی آبان 93 به پایان رسید اما مجمع این هیأت دی 94 برگزار شد.

با توجه به شرابط موجود احتمال اندکی برای برگزاری مجمع انتخابات هیأت فوتبال لرستان در آینده نزدیک متصور هستیم و امیدواریم مثل هیأت کشتی به درازا نکشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =