5 محموله کالای قاچاق در شهرستان پلدختر کشف شد

رییس پلیس پلدختر از کشف و ضبط پنج محموله کالای قاچاق در این شهرستان خبرداد

سرهنگ صفر عبدالوند در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با پدیده قاچاق کالا ماموران این فرماهدی موفق شدند یک دستگاه تریلر حامل برنج را که از استان های جنوبی کشور بارگیری شده بود در سه راه بابازید پلدختر شناسایی و توقیف کردند .
وی افزود: ماموران انتظامی پلدختر در بازرسی از این خودرو 24 تن برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرگی کشف کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر شد .
فرمانده انتظامی پلدختر ارزش کالاهای مکشوفه توسط کارشناسان ، را یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد و گفت:متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد .
سرهنگ عبدالوند اضافه کرد: ماموران انتظامی پلدختر 324 کیلوگرم موسیر در محور آزاد راه از یک دستگاه سواری سمند که از اندیمشک به سمت خرم آباد در حرکت بود کشف کردند .
رییس پلیس پلدختر از کشف محموله کولر گازی در شهرستان پلدختر توسط ماموران انتظامی خبرداد و افزود: ماموران انتظامی پل تنگ پلدختر تعداد پنج دستگاه کولر گازی از یک دستگاه وانت نیسان کشف کردند .
وی ارزش ریالی این محموله کالای قاچاق را 60 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد .
سرهنگ عبدالوند افزود: همچنین ماموران یگان امداد پلدختر در سه راه بابازید به یک دستگاه پراید مشکوک و پس از بازرسی از آن 6 هزار و 228 ثوب انواع لباس زیر مردانه کشف و ضبط کردند .
وی ارزش این محموله قاچاق را 18 میلیون و 648 هزار ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر کردند .
رییس پلیس پلدختر گفت: همچنین ماموران انتظامی شهرستان از یک دستگاه پژو 89 تخته پتو قاچاق به ارزش 80 میلیون ریال کشف کردند .
سرهنگ عبدالوند افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر وجهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد

اسما اسماعیل پور

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =